Indigo, Moj indigo-kristalni svijet

Tranzicija indiga u kristal

Indigo – Kristal sličnosti i razlike

Malo o razlikama između indigo i kristalne djece (potpomognuto temom iz knjige Doreen Virtue “Indigo and Crystal Children”).
Prvo što većina ljudi primijeti kod kristalne djece su njihove oči, velike, prodorne i mudrog pogleda. Njihove oči vas gledaju tako da imate dojam kao da će vas hipnotizirati a u međuvremenu shvatite da vam je duša razgolićena pred njihovim pogledom i da oni vide sve što je u njoj. Možda ste primijetili tu posebnu djecu što brzo nastanjuje naš planet. Ona su sretna, oduševljena i dobrostiva. Ta generacija nove djece što dosiže jedva do 10 godina nije kao ni jedna druga generacija. Idealni na mnogo načina, oni su putokaz gdje čovječanstvo treba ići, a to je odličan smjer.
Problem nastaje kad Kristale liječnici ocijene kao nenormalne ili zaostale u govoru, nije slučajnost da je mnogim Kristalima dijagnosticiran autizam u ovakvom svijetu.
Istina je da su Kristalna djeca drugačija od ostalih generacija, ali zašto bi se to patologiziralo? Zašto se iz toga radi problem?
Dijagnoza autizma je da autistična osoba živi u svom vlastitom svijetu, odvojena od ostalih ljudi, autistične osobe ne razgovaraju s drugima jer su indiferentne prem svima.
Kristalna djeca su baš suprotno od toga, ona su povezanija, komunikativnija, brižnija i maznija, od bilo koje generacije. Ona su također filozofski i duhovno nadarena i pokazuju nevjerojatno veliku nježnost i osjećajnost prema svijetu. Kristalna djeca spontano grle i brinu o ljudima u potrebi, autistična osoba to ne bi učinila.

Starija djeca, u dobi od 10 – 30 godina, zvana Indigo djeca, dijele neke osobine sa Kristalnom djecom. Obje su generacije izuzetno osjetljive i produhovljene te imaju važne životne ciljeve. Glavna razlika među njima je u njihovom temperamentu. Indiga imaju ratnički duh, jer njihov je zadatak srušiti sadašnji sustav koji nam više ne služi. Oni su tu da ruše vlade, obrazovne centre i pravne sustave koji nemaju integriteta. Za postizanje takvih ciljeva, trebaju snažan temperament i neustrašivu odlučnost.
Oni odrasli koji se odupiru promjenama i koji cijene konformizam mogli bi krivo protumačiti Indiga. Oni su često etiketirani pogrešnim liječničkim dijagnozama, poput Nedostatka pažnje sa poremećajem hiperaktivnosti ili Poremećajem nedostatka pažnje. Tužno, kad ih liječe Indiga često izgube svoju lijepu osjetljivost, duhovne darove i ratničku energiju. Nasuprot njima, Kristalna djeca su blažena i ravnodušna. Zasigurno i oni imaju povremeno svoje ispade, ali to su djeca koja lako opraštaju i nastavljaju dalje. Kristali su generacija koja se okorištava tragovima Indiga. Prvo su Indiga čistili put rušeći sve što nema integriteta, a onda Kristali slijedeći očišćeni put vode u sigurniji svijet.
Naziv Indigo i Kristal dan je tim dvjema generacijama stoga što odgovara boji njihovih aura i njihovim uzorcima energije. Indigo imaju puno indigo-plave boje u auri, to je boja čakre trećeg oka, koje je centar energije u glavi, smješten između obrva. Ta čakra regulira vidovitost i mogućnost da se vidi energija, vizije i duhovi. Mnogi su Indiga vidoviti.
Kristalna djeca imaju Kristalne aure, sa prelijepim mnogobojnim pastelnim nijansama. Ta generacija također pokazuje fasciniranost sa kristalima i kamenjem.
Indigo djeca mogu osjetiti nepoštenje, poput psa koji osjeti strah. Indiga znaju kad ih se laže, kad im se ulaguje ili kad se njima manipulira, a kako je njihova kolektivna zadaća da nas odvedu u svijet jedinstva, Indigo unutarnji detektori laži su jedinstveni. Ti ratnički duhovi su prijetnja nekim ljudima. Indiga ne trpe disfunkcionalne situacije ni u kući ni na poslu ni u školi. Oni se ne mogu odvojiti od svojih osjećaja i ne mogu se pretvarati da je sve u redu, osim ako su pod lijekovima.
Urođene darove Kristalne djece, također ne razumiju. Posebno njihove telepatske moći, koje ih vode k tome da progovaraju kasnije od druge djece.
U novom svijetu u kojem su Indiga vratari, svi ćemo biti mnogo svjesniji naših unutarnjih misli i osjećaja, nećemo se toliko oslanjati na izrečenu i napisanu riječ. Komunikacija će biti brža, direktnija i poštenija, jer biti će od uma ka umu. Već sada, mnogi od nas susrećemo se sa rastom svojih unutarnjih moći, naš interes za paranormalno raste, tako da nije čudno da generacija nakon Indiga posjeduje velike telepatske sklonosti. Kristalna djeca često progovore tek u dobi od 3 – 4 godine, no njihovi roditelji često znaju reći da nemaju nikakvih problema u komunikaciji s njima. Često se Kristali koriste i kombinacijom telepatije, svojim posebnim znakovljem i zvukovima, uključujući i pjesmu, da dođu do onog što žele.
Ta djeca su visokovrijedna, bez disfunkcionalnosti, ako je itko disfunkcionalan to su sustavi koji ne prihvaćaju kontinuiranu evoluciju ljudske vrste.

Lipanj 21, 2007 - Posted by | Indigo, kristal

17 komentara »

  1. ja sam nešto između

    Komentar autora/ice Xanthus | Lipanj 21, 2007 | Odgovori

  2. sad ne stignem, ali me tema jako, jako zanima… stavila sam te u tag-a-feed pa cu ti biti stalan gost… lijepi pozdrav s trsata🙂

    Komentar autora/ice moj_svijet | Lipanj 22, 2007 | Odgovori

  3. divna stranica, već dugo nisam čitala i čula o njima. ali knjigu o kristalnoj djeci sam napokon pročtala…..jeeeeee.pusa mala slatka crvena

    Komentar autora/ice lavica18 | Lipanj 22, 2007 | Odgovori

  4. Pratim i čitam pažljivo :))

    Komentar autora/ice Bozo | Srpanj 2, 2007 | Odgovori

  5. Vi ste ludi to uopće nije smješno, to je neka vrsta bolesti POREMEĆEN NAROD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Komentar autora/ice ja | Studeni 4, 2007 | Odgovori

  6. e ljudi stvarno mislim da ovo nije nemoguce, pocevsi od ovolikog zracenja i naprednosti intelekta covjecanstva,mixnja tehnologije i ljudi,pa glupo je i zamisliti da covjek nije mutirao pa na bilo koji nacin……..psihicki ili fizicki

    Komentar autora/ice sem | Studeni 18, 2007 | Odgovori

  7. posve si u pravu🙂

    Komentar autora/ice ariel | Siječanj 23, 2008 | Odgovori

  8. mogu samo reći da sam kristal dijete! i vrlo sam ponosna time!!

    Komentar autora/ice Nemo | Srpanj 1, 2009 | Odgovori

  9. ispravak netocnog navoda:
    indige su dolazili i prije, samo u puno manjem broju…
    ja sam nesto stariji od te 30-te koja je navedena u tekstu, pa opet znam da sam indigo.

    Komentar autora/ice davor | Rujan 30, 2009 | Odgovori

  10. @davore, nisi dobro razumio tekst, nemoj ispravljati nešto što nije navedeno, Krishna je bio indigo, dakle indigo nije toliko nova boja aure, niti je to netko tvrdio.🙂

    Komentar autora/ice Tišina | Rujan 30, 2009 | Odgovori

  11. hmm.. počela sam se zanimat za ovu temu jer sam se u mnogo tekstova pronašla.. e sad, imam jedno pitanje za ove koji se malo više razumiju.. mislim da sam bila indigo i prerastam u kristalno.. u biti 100% sam sigurna jedino me buni što sam negdje pročitala da su se kristalna djeca počela rađat tek ’95. god. a ja sam ’88. pa ako netko ima objašnjenje molim vas

    Komentar autora/ice ružićasta | Prosinac 16, 2009 | Odgovori

  12. @ružićasta, neznam jos puno o tome no trudim se saznat sto vise mogu i mislim da nije previse bitno koje godina si rodena, svaka osoba koja se otvori bi trebala postat kristal kad tad

    Komentar autora/ice Dado | Siječanj 5, 2010 | Odgovori

  13. Ja sam mama kristalne djevojčice rođene 98.Puno sam toga prošla dok ju sredina nije prihvatila takvu kakva je.Najgore smo prolazili dok nije usvojila u potpunosti naš govor jer do sedme godine ju se jako teško moglo razumjeti u njenom načinu komunikacije pa su ljudi uglavnom bili rezervirani prema njoj.Borba sa našim stručnjacima bila je pakao.Morala sam im kao majka dokazivat da ona nije ni autista ni adhdovac ni mentalno retardirana i sl.Čak su mi savjetovali da joj dajem medikamente iako nikad nije pokazivala nikakve oblike agresivnosti,nemira niti dekoncentracije,dapače uvijek je bila vrlo topla i umiljata.Mene zanima,postoji li ikakav stručnjak s kojim bi se mogla savjetovati oko načina odgoja i odnosa s takvim djetetom jer nebi u tome htjela pogriješiti i nameće mi se stalno pitanje da li sam i do sada u tome bila na dobrom putu i uspješna.

    Komentar autora/ice mama | Siječanj 12, 2010 | Odgovori

    • @mama, postoje udruge u kojima ima ljudi koji bi vam mogli pomoći, a vjerojatno bi i neki psihoterapeut naprednijih shvaćanja mogao puno pomoći, ali nažalost, ja ne poznajem nikoga, znam da sam ja pomagao jednoj psihijatrici baš na tom polju, jer nije bila baš najbolje upoznata s tim područjem. Koliko sam ja uspio uočiti, postoji veliki broj “stručnjaka”, sumnjivog znanja i sumnjivih namjera, tako da je to dosta teško, ali vjerujem da će te kao majka najbolje sama osjetiti kako se ponašati prema djetetu, pogotovo ako je dijete kristal (onda ste vi vjerojatno indigo i možete dijete dobro osjetiti i čak i komunicirati s njom bez riječi). Moj savjet je surfajte pomalo po forumima i stranicama indigo udruga i dobronamjernih indigo ljudi i naučiti će te puno. Čuvajte se kvazi indiga koji žele iskoristiti neinformiranost ljudi za zaradu i vlastitu promičbu. Ako imate kakvo konkretno pitanje, također, možete ga ovdje postaviti ili poslati upit meni na email

      Komentar autora/ice Tisina | Siječanj 12, 2010 | Odgovori

    • Bok mama,

      toplo preporučujem da se javite u IKM zagreb gđi. Katici Buljan Erceg,..ona Vam sigurno može pomoći. Znam!
      lijep pozdrav

      Komentar autora/ice Neda | Veljača 26, 2010 | Odgovori

  14. Hari bol,citajuci i ulazeci u dubinu vedskih tekstova,lakse se shvata sta su ova vrsta dijece.Zato toplo preporucujem,knjige Srila Prabhupada.

    Komentar autora/ice Krishna Gopal das | Veljača 10, 2010 | Odgovori

  15. Draga mama, savršeno vas razumijem jer sam posve isto prolazila sa svojom kćerkom (’96) kristalkom: kasni govor, nerazumijevanje okoline, njezino razumijevanje svijeta onkraj iskustva, njezini ispadi anksioznosti, sporazumijevanje bez govora, osobita kreativnost, sposobnost pamćenja enciklopedijskih dimenzija, osjetljivost na glazbu, osobito onu duhovnih vibra … Da skratim, učinili smo svojevrstan kompromis – pripremiti je za funkcioniranje u ovome svijetu, a istodobno očuvati i poticati njezinu osobitost. Rehabilitirali smo govor, razumijevanje i prilagodbu temeljnim situacijama (školi, prometu, vršnjacima…), upisali je u redovnu školu, a doma radili odgoj i obrazovanje na način koji njoj odgovara (multimedija, gluma i gestikulacija za razumijevanja npr. pročitanoga, slikanje i pisanje po slici…, da, puno putovanja i omogućavanja situacija u kojima će učiti). Danas je prosječno uspješna u školi, ali je već nekoliko godina vrlo usmjerena u jednoj vrsti umjetnosti u kojoj se našla i tu postiže već i javne rezultate. Strani jezici joj idu kao od šale, kao i hrvatski iako ga je učila po metodi učenja stranog jezika. Kako sazrijeva, i njezina komunikacija s okolinom, osobito vršnjacima, je sve adekvatnija, iako ona uživa u samoći. Tada obično crta, svira, čita, razgovara sama sa sobom🙂 Ne znam jesam li uspjela reći što sam vam htjela poručiti: ne obeshrabrite se okolinom, poštujte malenu tako osobitu, a pri tom joj što više pomozite da doživi ovo mjesto kao svoje. ps. Ne znam jeste li upoznati, mogli biste joj zatražiti individualizirani pristup u školi (mi jesmo), a nama se pokazalo dobrim i manja škola i manje učenika u razredu.

    Komentar autora/ice zg_mama | Ožujak 4, 2010 | Odgovori


Odgovori

