Indigo, Moj indigo-kristalni svijet

Tranzicija indiga u kristal

Aura, što je to? II dio

Dakle Aura je svijetleći jajoliki oblak pulsirajuće energije koji okružuje ljudsko tijelo i širi se otprilike oko dva metra oko njega u svim smjerovima. Sastoji se od koncentričnih ovoja ili slojeva obojene svjetlosti, koji slijede oblik tijela. Svaka boja spektra može se znatno razlikovati u tonu i vrijednosti. Što više slijedimo svoje talente i umijeća, boje aure biti će bogatije i snažnije. Boje aure ljudi koji su emotivno povučeni u sebe i koji su digli ruke od života, poprimaju blijede pastelne tonove. Jasne blistave boje, odražavaju dobro fizičko i psihičko zdravlje. Potištenost, gnjev i samosažaljenje, zamućuju boje aure.
Aura je višedimenzionalna, ona osim molekula obojene svjetlosti, posjeduje i veličinu. Aure nekih ljudi su velike i pružaju mnoštvo podataka, dok su druge malene i ukazuju da je život dotične osobe duhovno, mentalno i emotivno neispunjen. Oblik aure govori o općem zdravlju i dobrostanju, te koji su dijelovi tijela izloženi napetosti. Gustoća aure ovisi o rasporedu čestica svjetla. Puna aura govori o sposobnosti iznalaženja načina rješavanja problema. Shvatiti složenost aure, znači razumjeti složenost čovjekove naravi, to nam razumijevanje omogućuje da bolje iskoristimo svoju osobnu snagu, volju i duhovnost. Što bolje poznajemo sve aspekte vlastite ličnosti, bolje ćemo moći iskoristiti svoje potencijale i lakše donositi životne odluke.
Aura se sastoji od mnogo ovoja boje raspoređenih u tri sloja. Svaka boja ima posebno i različito značenje, a svaki sloj se odnosi na različita područja života. Ovoji boja ličnosti su postojani, ne mijenjaju se tijekom cijelog života, izuzev u slučaju kad se doživi neka teška fizička ili psihička trauma (opasnost po život).
Glavna boja vaše aure, otkriva vaše ponašanje i karakter. Kad postanete svjesni boje svoje aure, moći ćete odabrati situacije i način djelovanja koji vam koristi, koji je u skladu s vašom prirodom. Svaka boja, sa svojim talentima i sposobnostima ima svoje posebno mjesto u sustavu spektra ličnosti.

Srpanj 9, 2007 - Posted by | aura

9 komentara »

  1. ovo sam otprilike znao, a možeš li ti vidjeti auru?

    Komentar autora/ice Bozo | Srpanj 9, 2007 | Odgovori

  2. To je novo za većinu od nas… Jako zanimljivo!

    Komentar autora/ice SimSim | Srpanj 10, 2007 | Odgovori

  3. Može li se aura slikati i gdje? Baš me zanima kakva je moja.

    Komentar autora/ice arcanoid | Srpanj 11, 2007 | Odgovori

  4. okej.. indigo-29, plava-29, mentalni oker-27. koja mješavina… kod mene nikad ne može bit samo jedno, čista situacija i točka. pozdrav

    Komentar autora/ice Ithiriel | Kolovoz 14, 2007 | Odgovori

  5. hmmm i mene to zanima i to mnogo,,,
    ineresuje me kao i sve vas..zeljela bi znati vise o tome..kako se moze vidjeti, i kako mogu znati kakva je moja,,,

    Komentar autora/ice rany | Siječanj 3, 2009 | Odgovori

  6. trazila sam sad po internetu, ali ne znam gdje mogu pronaci kad se odrzava neki Sajam ezoterike u Zagrebu… koliko sam vidjela, znalo se odrzavati u bozicno vrijeme… Molim vas ako netko nesto o tome zna da mi kaze, jer bih rado otisla da mi slikaju auru, tak da budem ziher… pozz

    Komentar autora/ice lola | Prosinac 1, 2009 | Odgovori

  7. Primarna mi je boja aure indigo a sekundarna kristalna.Imam 15 g….
    Meni se dogadalo puno cudnih stvari u zivotu,s pojavom osjećaja ograničenosti koji je sve jači.Jednostavo dobivam osjećaj da sam prije živjela u drugačijem svijetu,nakon kojega se u ovom osijećam manje slobodno,neznam kako da objasnim.

    Mogla bi reći da sam ja jedna od one djece koji su kao mali crtali anđele.Dobila sam ime Mia jer me je mama sanjala da me tako zove malo prije poroda.Ovo će zvućati još čudnije ali mislim da sam i ja,iako još mlada sanjala svoju buduću kćer.A najviše mi je u sijećanju ostao san,u kojemu sam vidjela svoja leđa i žensku ruku koja mi na deswno rame stavlja znak ribice.Osijećam da sam ovdje sa razlogom,možda čak vezano uz nešto što će se dogoditi 2012 ali nisam sigurna dali sam to umislila.
    Možete li mi reći dali to ima veze sa mojom indigo bojom aure.
    Nisam našla mail na koji bi ovo napisala,pa dali mi može tko god ovo pročita nešto reći,molim vas,nisam nikom mogla prije pričati o ovome,jer sam se bojala što bi ljudi mislili.hvala unaprijed.

    Komentar autora/ice Mia | Lipanj 23, 2010 | Odgovori

  8. kako da otkrijem koje boje je moja aura?

    Komentar autora/ice Moja Prva Cokolada | Studeni 4, 2010 | Odgovori


Odgovori

