Indigo, Moj indigo-kristalni svijet

Tranzicija indiga u kristal

Boja aure – Mentalni oker

Sad idu postovi sa opisom karakteristika određenih boja aure, ići ću redom kako je naznačeno u rezultatima za boje, mentalni oker je početna.

Za mentalne okere je ključ sreće i uspjeha u razumijevanju procesa intuicije. Moraju prevaliti udaljenost između hladne logike i metafizičkih nepoznanica, a to je moguće samo ako su spremni na određeni rizik. Dio tog puta podrazumijeva da se nauče prebacivati iz fizičke, intelektualne i emotivne sigurnosti u sferu nepoznatog, a to znači vjerovati i imati povjerenja u vlastitu intuiciju.
Da bi bili u stanju načas zanemariti ono što je sigurno, mentalni okeri moraju shvatiti da se do intuicije stiže putem osjećaja. Samo osjećaji omogućuju pristup u svijet slutnji. Mentalni okeri moraju prestati racionalizirati i raščlanjivati osjećaje; trebaju naučiti izražavati osjećaje. Kako budu zanemarivali svoju potrebu za spoznajom, ukazivati će im se sve veće mogućnosti. Početi će shvaćati kako skok u osjećajnost nije slobodan pad u propast i kaos.

Oglasi

Srpanj 15, 2007 - Posted by | Boje aure

6 komentara »

  1. uuuu…. po jedne dnjevno…. 😦

    Komentar autora/ice SimSim | Srpanj 16, 2007 | Odgovori

  2. Aha, našao sam se, tu sam, a što znači druga i treča boja i koliki utjecaj imaju? A što znači zadnja boja? Jel to definitivno nisam? Hvala prijatelju…

    Komentar autora/ice arcanoid | Kolovoz 14, 2007 | Odgovori

  3. malo zbunjena što sad sa rezultatima… help 😉

    Mentalni oker = 27 bodova
    Plava, Požrtvovni oker = 24
    Fizički oker, LJupki oker, Indigo, Žuta Lavana = 23
    Ljubičasta, Zelena = 22
    Narančasta = 21
    Crvena = 20
    Grimizna = 18

    Komentar autora/ice runnerica | Kolovoz 27, 2009 | Odgovori

  4. eto vidiš, pročitaš što ti piše za primarnu boju, to je mentalni oker, pokušaj riješiti ponovno i vidi samo za plavu i požrtvovni oker, koja ti je sekundarna boja, pročitaj i njene karakteristike i gotovo 🙂

    Komentar autora/ice Tišina | Kolovoz 27, 2009 | Odgovori

  5. Meni je indigo = 32 , a mentalni oker = 29.
    Vidjela sam opis, i da, u ogromnim sam govnima -.-

    Komentar autora/ice Morian | Siječanj 6, 2010 | Odgovori

  6. moji rezultati su:
    kristalna 31
    mentalni oker 28
    indigo 28

    malo sam zbunjena, jer sam puno starija od dobi kristalne, pa i indigo djece, a također nisam primjetila posebne sposobnosti kakvu imaju kristalna djeca. možda bi mi netko mogao pomoći rastumačiti ovo.

    Komentar autora/ice Milena | Siječanj 21, 2011 | Odgovori


Komentiraj

