Indigo, Moj indigo-kristalni svijet

Tranzicija indiga u kristal

Boja aure – Ljubičasta

Ljubičasta je boja spektra ličnosti koja je najbolje usklađena s psihičkom, osjećajnom i duhovnom ravnotežom što danas vlada na našoj planeti. Ljubičasti imaju ne samo mogućnost nego i sposobnosti da učine nešto značajno sa svojim životom, da bitno utječu na našu zajedničku budućnost.
Ključ koji otvara vrata potencijalima ljubičastih je spoznaja da su oni vizionari budućeg svijeta, koji u onome što se posije danas vide što će žeti sutra. Ljubičasti trebaju shvatiti svrhu svoga postojanja i svoje sposobnosti provesti u djelo. Trebaju utvrditi koje će društvene promjene pozitivno utjecati na budućnost i zatim poraditi na tim promjenama.
Za ljubičaste je najteža stvar da nauče živjeti bez osjećaja krivnje. Taj osjećaj krivnje proizlazi iz samokritičnosti koja im nalaže da sve učine bolje, brže i odmah. To stvara toliko grižnje savjesti, samooptuživanja i samoprijezira da ih gotovo paralizira. Tajna je u tome da se jasno usredotoče na viziju budućnosti pa će izgledi za blistavu budućnost umanjiti trenutne greške i nezgode.

Oglasi

Srpanj 16, 2007 - Posted by | Boje aure

5 komentara »

  1. napokon… ove boje su mi prvi put izmakle, ovaj put nece 🙂 saljem ti pozdrav i zelim ugodan dan, bez obzira na temperaturu…

    Komentar autora/ice moj_svijet | Srpanj 17, 2007 | Odgovori

  2. Lijep pozdrav!!! 🙂

    Komentar autora/ice SimSim | Srpanj 18, 2007 | Odgovori

  3. da… ljubičata je jedna od boja koje su kod mene najslablje istaknute 🙂

    Komentar autora/ice SimSim | Srpanj 21, 2007 | Odgovori

  4. ispala sam primarna plava, a sekundarna ljubičasta i sa sigurnošću tvrdim da je sto posto istina – prvo osjećam se ispunjeno i svrhovito kada se dajem drugima ( plava ), a toliko sam nošena vlastitim osjećajima krivnje i grižnje savjesti da sam do sada uvijek okrivljavala nesretno djetinjstvo i život općenito radi toga, a ispada da je za to zaslužna moja sekundarna boja aure ( ljubičasta ), impresionirana sam ovim rezultatima

    Komentar autora/ice maya | Travanj 7, 2010 | Odgovori

  5. dvoje ljudi mi je neovisno jedno o drugome(preko viska, jedan, a drugi je bila pravi reiki majstor)… reklo da mi je aura od plave prema ljubičastoj
    riješila sam test i ispala ljubičasta i grimizna.
    kad otvorum svoj ormar roba mi je najčešće plave i ljubičaste boje( prije u mladosti sam preferirala plavu,
    a sada ljubičastu).

    Komentar autora/ice moki | Listopad 11, 2011 | Odgovori


Komentiraj

