Indigo, Moj indigo-kristalni svijet

Tranzicija indiga u kristal

Boja aure – Lavanda

Sanjari, zanesenjaci, maštari – to je najbolji opis osoba koje imaju auru boje lavande. Oni prvo vide promjenjive slojeve oblika, likova i obrazaca koji čine skicu, uzorak ili konstrukciju, a potom ih rastvaraju i ponovno spajaju kako bi stvorili nove strukture i koncepcije. Da bismo shvatili ono što lavande vide, trebamo u oblacima tražiti oblike ptica i pješčane dine u vrtu. Lavande mogu svojim trećim okom sagledati druge dimenzije, istraživati paralelne svijetove, odnosno stvarnost koja postoji u snovima i u znanstvenoj fantastici.
Za lavande je izazov da fizički i emotivno ostanu u ovoj našoj stvarnosti. Mnogo im je lakše živjeti u svijetu mašte nego u svijetu suvremene tehnologije. Lavande trebaju naučiti koristiti slike, ideje i teme iz svojih snova i maštanja za stvaranje novih osebujnih legendi, bajki i umjetničkih djela namijenjenih drugim ljudima.

Oglasi

Srpanj 19, 2007 - Posted by | Boje aure

14 komentara »

  1. meni je lavanda na trećem mjestu 🙂

    Komentar autora/ice SimSim | Srpanj 21, 2007 | Odgovori

  2. Boja aure? Pa ne znam…

    Komentar autora/ice Kali | Srpanj 23, 2007 | Odgovori

  3. Prema testu moja aura je boje lavanda i zaista opis odgovara. Jos draze mi je sto sam prvi put uspela videti sopstvenu auru koja je i bila te boje pre negos sto sam uradila test.

    P.S. Ne znam da li je koincidencija, ali ta boja je citavog zivota moja omiljena bolja.

    Komentar autora/ice ljubica | Ožujak 20, 2008 | Odgovori

  4. ..lavanda..sanjari, zanesenjaci, mastari..kratki opis mene..a sni moje su nadahnuce..za misli koje preljevam u slova..potreba da se izrazi..slovo na papiru..slika sto u hodniku visi sada dobiva smisao..samo tesko je kada snovi stanu..nema misli..ludo zvuci znam..ali nije..i svjet maste moj je drugi dom..mozda je i ovo puka slucajnost kao i trag sto me ovdje doveo..steta sto ne vjerujem u slucajnosti..

    Komentar autora/ice BijEla | Ožujak 27, 2008 | Odgovori

  5. hm..
    lavanda mi je prva boja aure, a indigo i ljupki oker dijele drugo mjesto…
    sve tri me definiraju u potpunosti i baš mi je drago da sam pronašla logički odgovor na moje ponašanje i karakter jer već sam počela sumnjati u sebe i svoj stil života….
    hvala

    Komentar autora/ice shazzy | Listopad 12, 2008 | Odgovori

  6. …zapravo što ti “Lavanda ljudi”… nek se vrate u stvarni svijet…!

    Komentar autora/ice T | Veljača 25, 2009 | Odgovori

  7. 31 bod na drugom mjestu.
    savršen opis – sanjarka, maštovita, u svom svjetu.
    da to san ja.=)

    Komentar autora/ice .*Petra*. | Travanj 30, 2009 | Odgovori

  8. Crvena mi je primarna boja, a Lavanda sekundarna.
    Totalno me “skinulo”!

    Komentar autora/ice ywee | Svibanj 2, 2009 | Odgovori

    • dakle vruća si…savršeno..i ja

      Komentar autora/ice Marko | Lipanj 16, 2009 | Odgovori

  9. haha, jao, ja sam lavandastična! uf, ima istine u tome, moram priznat;) don-quioteovski lavandastična! a dobro, mora biti i takvih individua… i da, također mi je drugi sloj aure vrlo ljupkastičan… krasno;) Lavande moje, ima nas;)

    Komentar autora/ice Lavinia | Lipanj 3, 2009 | Odgovori

  10. ovo je primarna boja moje aure i sve sto je napisano u opisu je istina,u svemu se pronalazim,sekundarna je indigo,pa kristal,bas sam sretna sto sam to sad otkrila,hvala puno !

    Komentar autora/ice tania | Siječanj 13, 2010 | Odgovori

  11. meni prvo mjesto dijeli kristal i ljupki oker, drugo je lavanda a trce je mentalni oker… :)))
    To sam ja… :))))

    Komentar autora/ice Azija | Veljača 15, 2010 | Odgovori

  12. Meni je prva ljubicasta(violet) a sekundarna lavanda. Treca mi je kristal. Mada, moram priznati da su mi ljubicasta i lavanda jako, jako blizu… zapravo mi je lavanda za dva boda bila dominantnija, ali posto sam odlucio da ponovo pregledam odgovore, shvatio sam da je ljubicasta ipak dominantnija, jer sam u zurbi pomalo neracionalno odgovorio na dva pitanja.

    Komentar autora/ice Violet-lavanda | Svibanj 13, 2010 | Odgovori

  13. Lavanda mi je primarna boja aure te kristal sekundarna..:)

    Komentar autora/ice Cassiel | Rujan 6, 2011 | Odgovori


Odgovori

