Indigo, Moj indigo-kristalni svijet

Tranzicija indiga u kristal

Boja aure – Požrtvovni oker

To je još jedna dvobojna boja spektra ličnosti. Boja najbliža tijelu požrtvovnih okera je mentalni oker, na koji se nadovezuje ovoj plave boje. Ovu boju karakterizira kombinacija mnogih osobina mentalne i emotivne duhovne porodice boja. No požrtvovni oker ima jedinstvene, specifične karakterne osobine i ličnost te funkcionira bitno drukčije od mentalnog okera i plave boje.
Pokretačka snaga, zadaća koja osmišljava život požrtvovnog okera, jest koncepcija bratstva među ljudima. Privrženost toj zadaći očituju kroz služenje porodici, susjedstvu, svome gradu, zemlji, svijetu. Potrebe drugih ljudi su za požrtvovne okere važnije od vlastitih potreba; oni su živi primjer humanosti.
Lekcija koju požrtvovni okeri trebaju naučiti jest služenje vlastitim potrebama, zadovoljavanje vlastitih želja i čežnji, kako bi život bio vrijedan življenja. Oni moraju naučiti da je u redu služiti drugima, ali i da sebi trebaju nešto priuštiti.

Srpanj 26, 2007 - Posted by | Boje aure

3 komentara »

  1. Meni je ispala ova boja, ali ovo što čitam ne može biti udaljenije od mojih pravih osobina. Pa kakve potrebe drugih, ja sam najveći egotriper kojeg poznajem. Vazno mi je samo da se moje želje ostvare.

    Komentar autora/ice Oker | Ožujak 7, 2010 | Odgovori

  2. @Oker, eto baš zato ti i je ispala ta boja.

    Komentar autora/ice Tišina | Ožujak 7, 2010 | Odgovori

  3. ja apsolutno i uopće nisam takva!!!😦 a na toliko pitanja sam odgovorila😦 mogu ja prepoznat potrebe drugih, zalagat se donekle za njih, al čim skužim da su moje i najmanje ugrožene – aj bok
    hoću drugu boju!😦

    Komentar autora/ice gošća | Lipanj 8, 2011 | Odgovori


Odgovori

