Indigo, Moj indigo-kristalni svijet

Tranzicija indiga u kristal

Boja aure – Narančasta

U sustavu spektra ličnosti, narančasta boja označava ljude koji žele istražiti svoja fizička ograničenja naspram okoliša. Neustrašivi, snažni, ne obraćajući pažnju na osobnu sigurnost, oni prkose samom Bogu.
Za narančaste je najveće iskušenje snalaženje u našem sve složenijem društvu. Danas nismo toliko suočeni s problemima fizičkog preživljavanja, već sa složenim moralnim pitanjima. Hvatamo se u koštac s kvalitetom života, a ne s običnim preživljavanjem.
Narančasti vole izazove koji zahtijevaju fizičku hrabrost. No naše nas društvo prisiljava da istražujemo granice našeg unutarnjeg bića, što zahtijeva duhovnu hrabrost. Postavlja se pitanje: Jesu li narančasti u stanju razlikovati te dvije vrste hrabrosti?
Narančastima se stalno pokušava objasniti da ljudske sposobnosti imaju fizičke granice i ograničenja. Oni moraju naučiti da svoju energiju koriste za otkrivanje unutarnjih dimenzija vlastitog bića, a ne za stalno iskušavanje granica fizičkih mogućnosti. Za narančaste je izazov da dovoljno požive i prožive da bi im nejasan pojam moralne hrabrosti počeo dopirati do svijesti.

Oglasi

Kolovoz 6, 2007 - Posted by | Boje aure

2 komentara »

  1. O! Si se vratio i pišeš! Supač! Sad čekam, zanima me indigo koja je kod mene na drugom mjestu 🙂

    Komentar autora/ice SimSim | Kolovoz 7, 2007 | Odgovori

  2. ispalo mi isti broj na boji lavande i indigo…. lavandu sam nasla, ali indigo jos nisi napisao i sad se laaaaagano mucim jer sam uzasno nestrpljivo bice 🙂 pozdrav tebi… btw, lavanda je cisti pogodak, da bih rijec rekla!

    Komentar autora/ice moj_svijet | Kolovoz 7, 2007 | Odgovori


Komentiraj

