Indigo, Moj indigo-kristalni svijet

Tranzicija indiga u kristal

Ljepote Gorskog Kotara

jezero

Idem starom cestom kroz Gorski Kotar i uživam u ljepoti prirode, ovaj sam put malo i fotografirao, slike sam umanjio zbog onih sa sporijim internetom ali ljepota prirode se vidi i ovako, ovo je jezero u Lokvama.

rijeka dobra

Ovo je rijeka Dobra.

most preko DObre

Ovo je most preko rijeke Dobre.

biciklisti

A ovo su biciklisti zbog kojih smo neko vrijeme stajali na cesti (dok oni ne prođu), vozila se biciklistička utrka Zagreb – Rijeka.

Ovo je malo za odmor od Indiga i Kristala uživajte u prirodi, sve vas srdačno pozdravlja Tišina!

Rujan 23, 2007 - Posted by | ljepote prirode

2 komentara »

  1. najs

    Komentar autora/ice vizijaistine | Rujan 29, 2007 | Odgovori

  2. evo ovako MOLIM VAS DA PROCITATE SVE DA BI SHVATILI PORUKU OVOG KOMENTARA
    neznam di da pocnem neznam za indigo djecu koliko je to sve istina…pocet cu od svog dijetinjstva…tvrdoglav sam bio i dan dns sam…osnovna skola do 4 raz osnovne sam bio odlican ucenik zahvaljujuci mami…jer je doslovce stajala meni iznad glave da bi nap zadacu…drzala ruku da ne ozljedim glavu udarajuci njome u zid da bi sve na kraju nap…za 15 min bio mi je problem uciti jer mi je bilo dosadno…strani jezici mi idu doduse sto sam stariji sve manje…sa par god sam naucio njemacki preko satelita…engleski u skoli nikad nisam pisao zadace nit ucio jednostavno sam ga znao i bilo mi je dosadno ga ucit ispite bi prolazio bez vecih problema(sto se jezika tice)…matematika ni dan dns nezz ni datume ni tablicu mnozenja nezz ni kad je datum rodenja moje mame,brata,sestre jedno vrijeme nisam znao ni svoj datum rodenja jer mi je to potpuno nebitno…ugl…u osnovnoj se nisam uklapao…jos prije osnovne se sjecam jedne scene kad bi bio na ulici ispred kuce da bi jednostavno osjecao nesto toliko jako da sam si najradije htio to iscupat iz prsa nezz sta je to ugl znam da je bilo nesto u vezi moje mame…nisam podnosio nikakav autoritet ni dan danas ga ne podnosim i zato imam problema na trenutnom poslu…brutalno sam iskren i kao mali bio i sad…rekao bi za sebe da sam cak ppomalo sirov…ne zelim nikome zlo ubiti zelim svakome dobro…jedan dio djetinjstva je moj brat pricao kako vidi nekog covjeka od crvenih tockica(pretpostavljam masta i snovi),sestra je bila kod okulista jer je vidjala nekakvu figuru od tockica(pretpostavljam da je htjela paznju),brat i sestra su blizanci ja sam najstariji razlika je u god…i pol…ugl jedan period niko od nas nije mogao spavati ni brat ni sestra ni ja plakali bi bez nekog posebnog razloga i to svi troje u isto vrijeme(jadna moja stara xD),tad smo vec znali i pricat i hodat itd…vec kad smo stariji bili ja i sestra smo znali cut korake,sestra je vidjala neke gluposti ja sam jednom cuo da me neko doziva i pitao sam tad mamu i ostale dal me neko zvao medutim nije niko….to je dolazilo sa balkona…cuo sam vrisak toliko jak da sam premro od straha(ne iskljucujem da su snovi i masta al je malo cudno sto nam je svima troje slicno bilo)ugl…otisao sam u srednju…morate prije toga znat da sam zivio u obitelji “ponosnih hercegovaca” sa svojim fiks idejama i filozofiranjima i dosta su bili autoritativni…ja ga naravno nisam priznavao i brat isto dok je nasa sestra potpuna suprotnost…i tako je moje razdoblje u srednjoj skoli pocelo htio sam silno bit prihvacen tako je poceo alkohol cigare i “trava”…nasilje tuce itd…dobro i prije ko klinac sam znao imat ispadaje bijesa zbog nekih stvari…imao sam i imam jak osjecaj za pravednost…i cesto sam znao pitat i rec neke stvari koje bi ljude jako zacudilo….ugl…ista stvar sa skolom…pao prvi razred usao u drustvo gdje sam mislio da mi je mijesto jer je moja majka obolila psihicki i vise me niko nije mogao kontrolirati meni je to drustvo bilo kao nekakva obitelj i bilo je dosta inteligentnih decki i cura sa ogromnim potencijalima…cesto sam radio svakakve gluposti tipa potukao se za njih isto sto bi prije maminog oboljenja napravio za nju…ugl zavrsio sam prvo kod raznih psihologa promijenio sam ih 2-3 nikakav poremecaj sasvim normalan…bio sam na onim nekakvim testovima u kukuljevicevoj matematika mi je bila daleko ispod prosjeka ali neke druge stvari(nemaju veze sa predmetima u skoli)su bile iznad prosjeka…ugl od prijatelja(ne vise toliko dobrog ali ga dalje smattram prijateljem)je cura navodno silovana natukli smo te decke…zavrsio sam na policiji…ugl izvukao sam se xD…i mama nije znala sta da napravi jednostavno se bojala da nebi nastradao…i tako sam zavrsio na opservaciji i na raznim testovima u dugavama 4 tjedna sam bio izoliran od vanjskog svijea isao sam samo na praksu i vikendom doma…ugl i njihovi psiholozi su ustanovili da sam potpuno normalan natprosjecno inteligntan al normalan nisam toliko intaligentan da imam kvocijent 130 il vec nezz koliko nezz ni kolki je prag prosjecnosti…ugl zavrsio sam u domu….i tamo sam imao osjecaj velike prznine propitkivao sam sebe zasto sam na ovom svijetu ubiti sam se cijelo vrijeme trazio pocele su me “prati emocije” da sam tu sa nekakvom svrhom razmisljao sam i sad razmisljam da odem volontirat u afriku…ugl tamo sam se poceo baviti sportom kik boxom i malo sam u teretanu isao cim sam izasao iz doma izgubio sam volju…susretao sam tamo svakave sa svakakvim poremecajima u ponasanju…cak jedan rom sa opsesivno kompuzivnim poremecajem i tamo sam se izolirao od vecine…i ubiti trazio sebe u drugom smijeru kad se vec nisam nasao u tom kojem sam vec pokusao….uvijek me zanimala psihologija fizika pedagogija….komunikativan sam uvijek bio i nikad se nisam sramio…vikend jedan me pustili doma i isao sam sa prijateljim (koje znam od djetinjstva i to jako dobrim deckima)van i rekli su iz neke sale ajmo preko ceste ja sam nerazmisljajuci potrcao prosao sam dvije trake na trecoj nisam vidio auto tek kad su me zabljesnula svijetla sam skuzio da je jako blizuxD….nisam se bojao nit sam imao kako svi pricaju slike svog zivota u glavi ili sta vec…nego sam imao osjecaj kao da sam izasao iz svog tijela ili nesto slicno ali je opet sve oko mene bio mrak vidio sam samo svoja stopala niti auto niti ista drugo sam svoja stopala kako odskacu kao plesni pokret balerine…a na sebi sam nosio narukvicu tj ogrlicu koju sam nosio kao narukvicu kriza iz medugorja…ni sam nezz kako sam preskocio sa te udaljenosti na tramvajsku stanicu…s takvim elegantnim pokretom i sa toliko malo napora ubiti nisam nista osjecao nego samo usudio bi se reci mir sigurnost kao da me nesto ponijelo…sad sa gledalista mojih prijatelja…!svi su mislili da sam mrtav da je gotovo procijenili su da je vozio brzinom 80-90kmh jedan je okrenuo glavu nije mogao gledati i “i snimio”zenu koja se doslovce ukocila ljudi u autima su blenuli ostala dvojica kazu da je izgledalo ko da je auto prosao krroz mene…ja sam sa druge strane se smijao i mahao rukom pokazivajuci im da pretrce cestu…tad sam nesvjesno shvatio mi je bog najveci prijatelj tocnije “isus” ili bilo koji drugi bog religija koja propovijeda ljubav jer ljubav je u biti na kraju krajeva najbitnija i tu je bar ja mislim svrha i smisao zivota…nije bitno bili vi indigo ili ne…kad covjek shvati da je ljubav prema svemu i neprijatelji prema svemu i kakva god bila (naravno da je zdrava a ne bolesna) sama srz pocetka trazenja smisla i istovremeno i sama smisao zivota…tek tad ce imati temelje za stvaranje unutarnje stabilnosti…MOJA PORUKA JE DA JE SMISAO ZIVOTA U JEDNOSTAVNOSTI I LJUBAVI DA JE SVAKOM COVIJEKU SMISAO RAVNO ISPRED NOSA I U NJEMU SAMOME PRESTANITE NJUSKATI OKOLO I BUDITE TU SADA…NIGDJE DRUGDJE NEGU U TRENUTKU I VIDIT CETE DA JE JEDNOSTAVNO…nisam nikakav mudrac imam tek 19 god i radujem se zivotu jer kad covijek ima ljubav prema svemu i svima tako ce i zracit i naravno da ce to ostali primjecivat to nije nista cudno sve oko nas je energija a nijedna se nemoze mijeriti sa energijom ljubavi (nisam htio previse u detalje bio bi predugacak kom…xD)

    Komentar autora/ice jukalunatic | Svibanj 8, 2012 | Odgovori


Odgovori

