Indigo, Moj indigo-kristalni svijet

Tranzicija indiga u kristal

Meditacija

Meditaciju često miješamo sa raznim vidovima koncentracije. Namjena vježbi koncentracije je fokusirati se potpuno na specifični aspekt funkcije našeg uma ili tijela, da bi postigli određeni cilj ili razvili određenu vještinu. Vježbe poput yoge, tai-chija, vježbe disanja, vizualizacije su sve forme koncentracije.
Da dostignemo viši nivo, najbolje se koncentrirati na izvor unutarnjeg zvuka, koji vodi do unutarnjeg svjetla, početka Višeg bitka, koji u početku izgleda beskrajno daleko na drugom kraju mračnog tunela. Kad se dovoljno približino našem Višem ja, unutarnje svjetlo postaje snažnije i kad nam je dozvoljeno da mu se pridružimo, bljesak koji doživimo ne  može se opisati ni jednim ljudskim jezikom. Da bi dostigli taj nivo moramo postići potpunu čistoću uma tijekom meditacije, imati čiste namjere i zatim se intenzivno koncentrirati na unutarnji zvuk i unutarnju svjetlost.
Navažnija uloga duhovnog učitelja je da pokaže svakome koji je njegov put da dosegne svoje Više ja, zatim ostaje na pojedincu da vježba i da to i postigne.
Iz ovoga proizlazi da je meditacija esencijalna vještina kojom se postiže vrhovno prosvjetljenje.
Postoji više tehnika meditacije, najveći dio njih koriste tzv. mantru, komponiranu od neki riječi ili zvuka. Mantra se ponavlja umno kako bi nam pomogla da dostignemo “prazno” stanje uma.
Nasuprot uvriježenom mišljenju, promoviranom od ljudi koji uzimaju novac za učenje meditacije, mantra nema sveto značenje i ni jedna mantra nije bolja od neke druge mantre, no bez obzira na sadržaj mantra ima dvije važne funkcije, koje uvelike pomažu u postizanju “čišćenja” uma.
Mantra je vrlo jednostavna misao. Postaje nam vrlo bliska kad je upotrebljavamo i ponavljamo u umu i ta misao služi da zamijeni bilo koju drugu misao koja se pojavljuje u našem umu.

Kad prakticiramo meditaciju redovito, služeći se istom mantrom, ubrzo izvježbamo um da poveže tu mantru sa mirnim meditativnim stanjem. Nakon takvih vježbi, čak i kad smo uznemireni, misli na mantru donose nam mir. To čini našu mantru vrlo moćnim alatom, kojim se možemo boriti protiv stresnih situacija u životu.

Kad razumijemo ove dvije uloge mantre, tad shvaćamo da mijenjanje mantre ne bi bila dobra zamisao. Mantru možemo mijenjati samo u posebnim situacijama, npr. kad želimo promijeniti neku neželjenu naviku u meditaciji koja nas sprečava da postignemo duboko meditativno stanje, a postojeća mantra je povezana s tom navikom.
Kojom god se mantrom služili, važno je da je zadržimo za sebe, ne govoriti je drugim ljudima, jer tako dajemo drugima moć da kontroliraju našu podsvijest, telepatski šaljući našu mantru u našu podsvijest.
Dobro je da svatko ima svoju vlastitu mantru, nije dobro da više ljudi ima istu mantru.
Mantre su najčešće komponirane od samoglasnika i nazalnih zvukova i mogu sadržati do nekoliko riječi. Najčešća i najpoznatija mantra je “Ooohmmm”, ili “aaaaummm”, ali svaka slična riječ je dobra, ako upotrijebimo samogalsnike i nazalne zvukove, npr. dom, bom, zen, bon i sl. Najbolje je ako je mantra neka egzotična riječ ili zbir riječi, koju ne susrećemo u svakodnevnoj konverzaciji.
Položaj pri meditaciji je izuzetno važan, najlakši je udobni sjedeći položaj, sa uspravnom i podignutom kralježnicom. Ako legnete vjerojatno ćete zaspati.Spojiti ruke i prekrižiti noge je poželjno, jer tako činite bio-energiju oko sebe kompaktnijom i mnogo jačom. Sjedeći prekriženih nogu je isto dobar položaj, ali zahtjeva vježbu. Još jedan dobar položaj je zgrčeni položaj, sa rukama prekriženim preko koljena, podsjeća na položaj fetusa u maternici.
Ako nikad niste pokušali meditirati, pokušajte naći mirno mjesto i pokušajte slijedeće:
– Zauzmite udoban položaj za meditaciju.
– Zatvorite oči i opustite sve mišiće na tijelu, uključujući i lice. Nekoliko izmjeničnih yoga udisaja pomaže u početku ove faze, udisaj kroz jednu nosnicu, a izdisaj kroz drugu, zatvorite nosnice prstima i usmjeravajte dah.
– Zanemarite svaku misao koja vam dolazi u slijedećih 20 minuta, nastojte održati um praznim, koristite se zvukom “ooooooohhmmm”, svaki put kad vam dođe neka misao. Možete i brojati misli kako vam dođu, ali ih ne analizirati, kad dođete do faze da vam dolazi 2 – 3 misli u 5  minuta, meditirate uspješno.

Sa vježbom mogli bi doseći čisti um uvijek i svugdje, čak i u gužvi ili stresnoj situaciji, s pomoću mantre. No ne koristite mantru kad ste pod stresom, dok ne ovladate dovoljno meditacijom i dok ne budete sigurni da je mantra povezana sa vašim mirnim stanjem uma.
Jedna od mnogih dobrobiti meditacije je ta što otvara um ka novim idejama. Kad je čaša puna, probajte doliti vode i prelit će se, tako je i s umom, kad je um pretrpan, nema mjesta za nove ideje.

Meditacija je vrlo efektivna tehnika za poboljšanje kreativnosti, talentirani ljudi je provode prirodno, umjetnici i poete zovu je inspiracijom.
Meditacija se ponekad naziva slušanjem tišine između misli, naš cilj je da svjesno povećamo taj period takve tišine.
Sposobnost meditacije je stanje potrebno za primanje telepatskih transmisija, uključujući i onih od Višeg ja, i ostalih ljudi koji nam žele pomoći, bez istinske tišine u vlastitim mislima, ne možete slušati misli drugih.
Prije meditacije možda želite znati točno što želite naučiti, što želite pitati svoje Više ja, za vrijeme meditacije ne očekujte odgovor (iako će vjerojatno doći, ali tek kad vam se um očisti), to je također misao.
Ljudi koji prakticiraju meditaciju redovito, osjećaju se i izgledaju mlađe 10 do 15 godina od svojih vršnjaka. Dajući umu redovitu pauzu i dozvoljavajući prirodi da učini samo-popravke svakodnevno, čini bitnu razliku. Samoiscjeljenje i oporavci su vezani uz svakoga tko je spreman učiti meditaciju i meditirati redovito, svakodnevno.

Prema izvornom tekstu
Dr. Tom J.Chalko
preveo i preuredio Tišina

Oglasi

Listopad 23, 2007 - Posted by | meditacija |

3 komentara »

  1. Ovo je cool!

    Komentar autora/ice Bozo | Listopad 24, 2007 | Odgovori

  2. Zvuči zanimljivo. Pokušavao sam jednom, ali nekako se ne mogu skoncentrisati i prestanem nakon 30 sekundi 🙂

    Komentar autora/ice acva | Listopad 28, 2007 | Odgovori

  3. Hmmm, stvari oko meditacije nisu tako jednostavne kao sto pise ovaj gospodin ciji si tekst preveo. Svega tu ima pomjesano, totalni new age kojeg se ne bi usudila prakticirati. Previse su to ozbiljne stvari … Meditacija se radi po uputama kvalificiranog majstora (ne new age, nego onoga tko slijedi (i nastavlja) autenticna ucenja koja postoje stoljecima i provjereno funkcioniraju.

    Komentar autora/ice tianasetka | Veljača 27, 2008 | Odgovori


Odgovori

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )

Spajanje na %s

%d bloggers like this: