Indigo, Moj indigo-kristalni svijet

Tranzicija indiga u kristal

Poziv na Indigo suradnju

Pozivam Indiga svih dobi nacija i rasa

da se jave

volio bih podijeliti vaše talente, priče i iskustva

da svi skupa uzmemo udjela u istinitoj dokumentaciji o

životu s Indigo energijom

istinu iza života s Indigo energijom

Sve to biti će dokumentirano na ovom blogu

a poslužiti će mnogim ljudima da se upoznaju

sa Indigo energijom te isto tako mnogim

Indigovcima da se nauče živjeti s Indigo energijom

Želite li postati dio ovog projekta molim

da mi svoje priče šaljete na email
cro_best@hotmail.com

u uslučaju da želite ili ne želite da se vaše ime objavi ispod priče molim da
mi to posebno naznačite.

Slični projekti već postoje u svijetu, a ovo je samo mali korak ka upoznavanju indigo energije, nadam se vašoj suradnji i sve vas pozdravljam

Tišina!

Živjeti s Indigo energijom
je božanski dar!

Oglasi

Veljača 8, 2008 - Posted by | Indigo |

3 komentara »

  1. pitanje …mogu li se indigo pretvoriti u kristalnu?

    Komentar autora/ice ? | Kolovoz 27, 2008 | Odgovori

  2. nije moj mail pa nemoj odg na njega i nemoj ga prikazati. molim da odgovoriš preko komentara..

    Komentar autora/ice ? | Kolovoz 27, 2008 | Odgovori

  3. postovani …vec sam vam pisala preko vasih komentara ,iznjela sam svoje probleme i svoju pricu ,nitko nije odgovorio na moja pitanja ,cak sam vam poslala i e-mail adresu ali uzalud .imam 34 god.i nije mi nimalo lako osjecam se ponekad kao da sam hodajuca antena ,zvoni mi u usima cesto ,sa zdravljem nemam problema.tes kad sam rjesila ,rezultat koji sam rjesila prikazao me kao indigo .karakteristike indiga i mene totalno odgovaraju ,osjecam se izgubljena i zbunjena .zeljela bi kontaktirat sa indigo osobama .molim vas mozete mi objavit moj mail adresu …hvala …

    Komentar autora/ice kontesaM | Siječanj 5, 2010 | Odgovori


Odgovori

