Indigo, Moj indigo-kristalni svijet

Tranzicija indiga u kristal

Za svu djecu koja su rodjena i prezivjela 1950-te, 60-te & 70-te !!

Jedan od boljih mailova koji su došli na moju adresu, a zašto? Pročitajte pa će te vidjeti!

Prvo, prezivjeli smo i rodjeni smo normalni iako su nase majke kad ih je boljela glava pile aspirine, jele hranu iz konzervi, pusile i radile do zadnjeg dana trudnoce i nikad nisu bile testirane na dijabetis
U to vrijeme nisu postojala upozorenja u stilu “Cuvati daleko od domasaja djece” na bocicama sa lijekovima, vratima i ormarima.
Mi, kada smo imali 10-11 godina nismo nosili Pampers-e i pisali se u krevet.
Kao djeca, vozili smo se u autima bez pojasa i zracnih jastuka i nismo morali imati kacige na glavi kad se vozimo biciklom ili na rolama.
Pili smo vodu iz crijeva za zaljevanje vrta a ne iz flasica kupljenih u supermarketu. Dijelili smo flasicu Kole sa nasim prijateljima i NITKO nije umro zbog toga
Jeli smo mlijecne sladolede, bijeli kruh i pravi putar, pili kole koje su i tada bile pune secera ali nismo bili debeli
zato sto smo smo se STALNO IGRALI VANI
Izlazili smo iz kuce ujutro i igrali se cijeli dan, sve dok se ne upale svijetla na ulici,
skrivača, planova, klisa, pikulanja, partizana i nijemaca, kauboja i indijanaca, zaloga, fantoma i svega ostalog sto je samo djecja masta bila u stanju smisliti, Nerijetko, niko nije mogao da nas nadje po cijeli dan.
I nikad nije bilo problema…
Provodili smo cijele dane praveci trokolice od otpada iz podruma, spustali se niz ulice zaboravljajuci da nismo napravili kocnice.
Nakon par padova, slomljenih prstiju i modrica naucili smo kako da rijesimo problem
Mi nismo imali imaginarne prijatelje ni probleme sa koncentracijom u skoli.
Nama nisu davali tablete protiv hiperaktivnosti. Mi nismo imali skolskog psihologa i usmjerivaca pa smo ipak zavrsavali nekakve skole.
Nama nisu prodavali drogu ispred skole…
Mi nismo imali Playstation, Nintendo, X-box, nikakve video igrice, nismo imali 99 kanala na televiziji (samo dva),
nismo imali video rekordere, surround sound, celularne telefone, kompjutere, Internet, chat rooms…….

MI SMO IMALI PRIJATELJE I MI SMO ISLI VAN DRUZITI SE S NJIMA !

Padali smo sa drveca, znali se posijeci na staklo, slomiti zub, nogu ili ruku , ali nasi roditelji nikada nisu isli na sud zbog toga
Igrali smo se sa lukovima i strelama, pravili katapulte i bacali petarde za Novu Godinu i sve smo to prezivjeli bez posljedica!
Isli smo biciklom ili pjeske do prijateljeve kuce, zvonili na vrata ili jednostavno ulazili u njihovu kucu da se druzimo i budemo zajedno!
Kad upadnemo u probleme sa zakonom, roditelji nisu placali kauciju da nas izvuku.
U stvari, bili su cesto stroziji nego sam zakon!

——————————————————————————–

Poslednjih 50 godina su bile najplodonosnije godine u povijesti covjecanstva

Nase generacije su proizvele najbolje izumitelje i naucnike do danas.
Imali smo slobodu, pravo na greske, uspjeh i odgovornost.
I naucili smo da zivimo s tim !

I ti pripadas toj generaciji?

CESTITAM!
MOZDA CES ZELJETI DA PODIJELIS OVO SA OSTALIMA KOJI SU IMALI SRECE DA ODRASTU KAO PRAVA DJECA, PRIJE NEGO STO SU ADVOKATI, DRZAVE I VLADE POCELI ODREDJIVATI KAKO TREBA  ZIVJETI !

Mozda bi bilo dobro poslati ovu poruku i vasoj djeci da vide kako su njihovi roditelji odrastali

Da bi ste lakse citali, ovaj mail je napisan
VELIKIM SLOVIMA !!

Pozdrav generaciji.
ZIVJELI !!!

Ožujak 17, 2008 - Posted by | zanimljivo |

5 komentara »

  1. Ovo je dobro!

    Komentar autora/ice Bozo | Ožujak 19, 2008 | Odgovori

  2. Da, takvo je bilo naše djetinjstvo tada(više manje:), samo ne shvaćam zašto je to jedan o boljih mailova..osim neka retrospektiva koju svojoj djeci i da želimo ne možemo predočiti.
    Ko da smo mi tada mogli zamisliti u što će se jednom ljudi i naši životi pretvoriti..hmm

    Komentar autora/ice multired | Ožujak 20, 2008 | Odgovori

  3. Ja sam rođena 1973.g tada sam nosila krpene pelene ,orginal flašica mi je bila ona pivska i sa velikom dudom,baš kako si napisala takvo je bilo i moje djetinjstvo,možda još i teže puno toga nisam imala ali sam preživjela,moja djeca danas imaju sve od telefona i kompa,satelitske i mobitela,raznih igri,rola i bicikla,da mogu skinula bi im zvijezdu sa neba,no pitam se da li bi to bilo dobro,mi smo se igrali na svoj način i bili zadovoljni sa svime,a oni danas imaju sve i nisu zadovoljni pozz

    Komentar autora/ice Anita | Travanj 4, 2008 | Odgovori

  4. Ma to je zato sto smo mi “Djeca cvijeca” :)))

    Komentar autora/ice Kreso | Srpanj 28, 2008 | Odgovori

  5. Ceo ovaj tvoj blog me je malo razdrmao i podsetio na neke sitne detalje iz mog života koje sam nekako zapostavila.
    Uradila sam i test, Lavanda 33 Indigo 33.
    Kod mene je sve tako na pola. Blizanac, a u podzanku sam tačno između Vage i Device. Inače sam 74` godište. Što ti sve ovo pričam ne znam, ali eto… ako ništa drugo, pronašla sam još jedan zanimljiv blog za čitanje.

    Pozdrav

    Komentar autora/ice Charolija | Listopad 10, 2008 | Odgovori


Odgovori

