Indigo, Moj indigo-kristalni svijet

Tranzicija indiga u kristal

Umjesto dijete

Znam da dolaze vremena raznih dijeta, odricanja od jela u korist lijepog tijela kojega se ne bi htjeli sramiti kad dođete na plažu i zato vam želim prenijeti neke savjete koji se tiču upravo postizanja ljepše linije (skidanja sala i poboljšavanja zdravstvenog stanja) jer debljina ne nosi samo “lošiji” izgled, puno je važnije što ona sa sobom nosi mnogo zdravstvenih tegoba, o kojima nitko ne razmišlja dok ga ne počnu mučiti. Kako utjecati na dobivanje vitkije linije a i pomoći si da ta linija i ostane takva:
– Ne jedite iza 20 sati.
– Pijte puno vode i biljnog čaja.
– Smanjite unos šećera, slatkiša, sladoleda i zaslađenih sokova.
– Smanjite potrošnju ulja i hranu s puno masnoća (suhomesnate proizvode).
– Jedite više voća i povrća.
– Smanjite unos mesa, a ako već jedete, jedite manje masno meso kao npr. piletinu, teletinu, puretinu.
– Barem jednom tjedno jedite soju, grah, leću ili grašak (oni su biljni izvor bjelančevina).
– Bar jednom tjedno jedite ribu ili morske plodove.
– Ne jedite meso barem dva dana u tjednu.
– Vježbajte barem tri puta tjedno po pola sata ili pak odite u lagane šetnje (barem 3km dnevno).
– Kruh ne morate izbaciti iz prehrane, samo zamijenite bijeli kruh sa crnim ili integralnim.

Ukratko, pridržavanje samo ovih savjeta, bez dijete, sigurno će vam pomoći da popravite svoju “liniju”, a s njom naravno i zdravlje.
Želim vam puno uspjeha!

Travanj 8, 2008 - Posted by | savjeti | ,

6 komentara »

  1. jok,nije uopče potrebno jest cijeli da ako se ujutro pojede malo sladoleda!

    Komentar autora/ice vision | Travanj 15, 2008 | Odgovori

  2. 🙂

    Komentar autora/ice lara | Travanj 25, 2008 | Odgovori

  3. eh,a kako da odolim sladoledu?:))

    Komentar autora/ice shiningstar | Travanj 25, 2008 | Odgovori

  4. ..Umjesto dijete = dijeta..

    ..jedite sve umjereno..i u granicama..zdravo je jesti..

    ..a u danasnje vrijem debljina je u 89% slucajeva uzrok hormonalnog poremecaja, neke druge bolesti ili zbog ljekova..a kod djece u dosta slucajeva nemar roditelja..

    Komentar autora/ice BijeLa | Ožujak 18, 2009 | Odgovori

  5. ..Umjesto dijete = dijeta..

    ..jedite sve umjereno..i u granicama..zdravo je jesti..

    ..a u danasnje vrijem debljina je u 89% slucajeva uzrok hormonalnog poremecaja, neke druge bolesti ili zbog ljekova..a kod djece u dosta slucajeva nemar roditelja..

    Komentar autora/ice BijeLa | Ožujak 18, 2009 | Odgovori

  6. jedite vise voca i povrca bavite se nekim sportom ,meditirajte i dosta tekucine unosite u organizam ,najbolje jedite samo kad osjetite glad .i sad cu vam otkriti jednu tajnu ,skuhajte juhu u periodu dok traje pun mjesec tih dana pojedite juhu u 12 sati ponoci meni je to pomoglo imala sam 79 kg prije godinu dana na svoju visinu od 166 cm .sad imam 64 kg .i jos uvjek se drzim svojih pravila kad mi koja kilica skoci .za ovu djetu nigdje nisam citala nego tako mi doslo na ideju i tako sam se pridrzavala i tako sam primjetila da sam pocela gubiti kilazu sad vec ima skoro 6 mjeseci da odrzavam ovu kilazu…

    Komentar autora/ice kontesaM | Prosinac 13, 2009 | Odgovori


Odgovori

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )

Spajanje na %s

%d bloggers like this: