Indigo, Moj indigo-kristalni svijet

Tranzicija indiga u kristal

Jedna priča na poziv

Naišla sam na internetu na tvoj poziv da ti se jave indigo djeca, pa evo i moje priče.

Nedavno sam doživjela veliki emocionalni pritisak (prekid veze) i počela sam se osjećati jako čudno. Prije dosta vremena sam pričala sa jednom prijateljicom o tim mojim “stanjima” i došle smo do toga da bi ja mogla biti indigo dijete, na to sam se samo nasmijala i mislila kako je to totalna glupost. Nakon toga što mi se nedavno desilo, moje “stanje” se pogoršalo. Nisam više dobro spavala, imala sam nagle promjene raspoloženja (što ni inače nije čudno za mene, ali ove su bile gore nego inače) i još gore izljeve bijesa. Često bi me uhvatio napadaj panike. Iako se najbolje osjećam u društvu, počela sam izbjegavati razgovore s nekim ljudima i pričati samo s tom prijateljicom za koju imam osjećaj da me jedina razumije. Sve to mi nije ništa značilo, inače sam depresivna osoba koja se s vremena na vrijeme zatvori u sebe, sve dok nedavno nisam sanjala jedan san. Kad sam se probudila nisam mu pridavala neku veliku važnost jer i inače sanjam tu osobu (bivši dečko) a ovaj kontekst je bio više glup nego zabrinjavajući. Otišla sam na kavu prije škole, vidjela ga, sve je bilo normalno. Ne bi ni dvije sekunde razmišljala o tome snu da se na kraju nije obistinio, odnosno, obistinio se dio tog sna. Ja sam znala da će on napraviti nešto čak i prije nego je on to napravio. To mi je bilo smiješno i zanimljivo i ni u kojem trenutku me to nije zabrinjavalo. Mnogi kojima sam to ispričala su ostali zapanjeni što je meni jako smiješno, no ponukalo me to na razmišljanje i iskreno, nije to prvi put da sam sanjala nešto što će se ostvariti.
Uglavnom, danas sam riješila par testova o indigo djeci i u svakom je ispalo da sam indigo. Našla sam se u većini tvrdnji. Sad me to malo zbunilo jer nisam sigurna kako da se nosim s tim. Možda i nisam indigo, ali oduvijek sam se osjećala čudno i kao da ne pripadam među vršnjake. Uvijek bi rađe gledala neke ozbiljne tv emisije nego dječje crtiće i oduvijek imam osjećaj kao da sam stvorena za neki viši cilj, kao da imam neki zadatak a paralelno s tim, u školi se ni malo ne trudim i uopće me ništa ne zanima.
ps ne želim da se objavi moje ime niti e-mail adresa

Svibanj 8, 2008 - Posted by | indigo priče |

5 komentara »

  1. Lijepo mi je vidjeti da se javljaju indigici. Pusa i voli te indigo:)

    Komentar autora/ice indigodjeca | Svibanj 9, 2008 | Odgovori

  2. Nisi sama. Uvijek i u svakoj prilici sjeti se kako nisi sama. Iako ti nismo vidljivi oku ipak smo ovdje, uz tebe. Samo osluhni srce. I budi ono što jesi. Keep faith!

    Komentar autora/ice Biljana | Svibanj 20, 2008 | Odgovori

  3. draga tako je meni cijeli zivot, a j.. treba i da nas bude kak bi inace postojala ravnoteza u jinu i janu. hvala bogu da postoje osjetljive dusice poput nas. zamisli da su svi macho i g.i.jane gdje bi to odvele. uvijek gledaj na to pozitivno. to govori da si jedno vrlo inteligentno dijete i da ces odrasti u velikog covjeka naravno ako kontroliras depru. imati emocionalnu inteligenciju u svijetu gmazova je bogatstvo, ne materijalno vec duhovno sto je jos vece 🙂

    Komentar autora/ice carla | Lipanj 24, 2008 | Odgovori

  4. Pozdrav
    Molila bih te ako nije problem da se javiš nama roditeljima djece s autizmom na forum http://autizam.pforum.biz/forum.htm
    kako bi nam pojasnio što zapravo znaći biti indigo.
    Unaprijed Hvala

    link na temu Indigo djeca http://autizam.pforum.biz/s-autizmom-iz-dana-u-dannasa-iskustva-f13/indigo-djeca-t272.htm?sid=de1838667152cef97aef067383f0b2cc

    Komentar autora/ice kišna djevojčica | Prosinac 20, 2008 | Odgovori

  5. ljepi pozdrav …eh sad vec na svojih par komentara trazim odgovore ,ali nitko mi ni na jedan nije jos odgovorio ,jos kao djete imala sam problema ,prvo sam imala pre bujnu mastu sto sam pricala sa izmisljenim prijateljima ,ja i dan danas mogu tvrditi da nisu bili zanisljeni nego su postojali samo sto moji roditelji i drugi nisu vidjeli ,skolu nisam voljela jer sam po mom misljenju imala neke predmete koje dan danas meni ne igra nikakvu ulogu u mom zivotu niti zanimanjem kojim se bavim ,po mom misljenju skola nas je trebala pripremati i upoznavat nas sa problematikom covjecanstva i njenog opstanka vise nas educirati po tome kojim smo se zanimanjem zeljeli baviti ,manje bi bilo nejasnoca i manje slabih ucenika ,jer bi se skoro svi bavili onim zanimanjem koji bi nas nadahnuo za otkrivanje novog i bili bi zadovoljniji .ne volim da mi se namecu neka pravila ili autoriteti jer zbog takvih ponasanja pojedinasa cesto puta mjenjem posao ,odgovorna sam na poslu i moji poslodavci su zadovoljni mojim radom .brzo ucim ,ali sam nestrpljiva i to mi stvara problema .jako sam osjecajna ,i cesto puta sam na svoju stetu darezljiva volim pomagati ljudima u nevolji ,kad su me zarucili jel obicaj je u mojem narodu da nas roditelji zaruce i ako zivim u hrvatskoj i rođena sam u hrvatskoj moji su roditelji tradicionalni .i tako su me zarucili ,problem je nastao cim sam upoznala svog buduceg muza ,odmah sam svatila da s njim nece mi biti dobro ne zbog toga sto ga nisam voljela nego imala sam osjecaj i predosjecaj da nije dobra osoba ,ali svojim roditeljima nisam mogla objasniti zasto se ne zelim udati za njega ,udala sam se rodila mu dvoje prekrasne djece .zivot mi je bio pravi pakao ,prije nego bi znala za njegove ljubavnice vidjela bi u svojim snovima imala bi vizije ,cesto puta bi cim bi vidjela zenu prepoznala bi da je to njegova ljubavnica ,bez da bi znala kako izgleda poslije bi cula price da je bas ta zena njegova ljubavnica ,sto je naj gore od devetnajst i pol zivjela sam u takvom braku bez prigovora sve dok se nije u meni jednog dana sve promjenila kao da sam se probudila uzela sam djecu i otisla sam od njega .imala sam 27 god.po nasim obicajima morala sam djecu ostaviti bivsem ali i dalje drzim kontakt sa svojom djecom ,sada zivim sama i borim se sama za opstanak ,u zadnje vrjeme od dvije god.cudne stvari mi se događaju ,kao da sa svih strana primam informacije ,ponekad imam osjecaj kao da mi biljke stvari oko mene ptice nebo sve kao da mi nose neku poruku ,sve se to pocelo događati kad sam srela svog poznanika u kojeg sam se ubrzo zaljubila ali ti osjecaji mi nisu uzvraceni ,sanjam da me kao voli ali unatoc tim osjecajima on ih negira i zazljubljuje se u drugu osobu .u snovima ona ce ga jako povrjediti i on ce jako patiti ,u stvarnosti ja tu osobu poznajem i stvarno bojim se da ce mi se snovi ostvariti ,sto se tice kako sam se pitala za indigo .kad sam isla na posao putem smo komantirali bojju na nebu ,nebo je bilo u jutarnjem satu indigo boje ,ali cim sam cula rjec indigo cula sam cvrkut neke ptice i kao nekakvu poruku da mi prenosi u knjiznici sam spontano uzela knjigu o aurama jer me uvjek zanimala alternativa ,parapsihologija i psihologija .rjesila sam test,po rjesenju pripadam indigo,indigo dva boda remasuje kristal ,sad opet kad sam jesila test isti rezultat je ispao .vojela bi zanati ili doci do neke literature gdje cu uspjeti doznati za indigo u odrasloj dobi od 30 god.i na vise ,njihovo ponasanje i kako dalje ,sto se događa kad se sretnu dvoje indiga suprotnog spola i sto se događa ako se zaljube ,a sto ako ti osjecaji nisu uzvraceni .molim vas pomozite mi jer sam zbunjena ,previse mi intuicija radi,previse sam nervozna i cesto puta padam u depresije ljudi me ne razumju .volim drustvo ali sad u zadnje vrjema volim vise biti sama muci me to sto se događa u sjelom svjetu imam osjecaj kao da se nesta grozno sprema ali jos neznam sto ,kome god pokusavam objasniti ili otvoriti tu temu kazu da previse citam i da sam preosjetljiva zamaram se nepotrebnim stvarima itd…mozda nisam indigo ali testovi mi kazu da jesam .pokusala sam traziti pomoc u indigo kristalni most ali njihovi trtmani su preskupi ,mozete mi vi kako pomoci …hvala

    Komentar autora/ice kontesaM | Prosinac 13, 2009 | Odgovori


Odgovori

