Indigo, Moj indigo-kristalni svijet

Tranzicija indiga u kristal

Dobro je znati

Prvo bih želio još jednom istaknuti da je moja primarna želja i namjera bila da otvaranjem ovog bloga svi zajedno učinimo što više ne bi li pomogli onima koji se još nisu dovoljno upoznali sa specifičnostima indiga ili pak još važnije i teže sa problemima koje indigo proživljava pri tranziciji u oktarin ili kristal, što je prilično teško i bolno, što znam iz vlastitog iskustva. Indiga je na Zemlji sve više, a o razlozima za to ne treba posebno ni govoriti, slušamo ih i čitamo o njima svakodnevno. Moja je želja da ovdje prenosimo svoja iskustva i da učimo jedni o drugima i sami o sebi, nadam se da ćemo biti uspješni u tome. A sad nova priča:

Na početku lijep pozdrav!!!
Ne znam otkud bih počela svoju priču jer toliko toga ima u mojoj glavi da trebam te kockice posložit u jednu cjelinu🙂
eto mogu reći da sam jako sretna što sam saznala za indigo djecu…prvenstveno zbog toga jer sam u jednom trenutku sumnjala u svoj zdrav razum
i pomišljala da nešto nije u redu sa mnom…ali kad sam našla naziv za ono što ja jesam pao mi je kamen sa srca jer sam uvidjela da ja nisam luda
i da sve što mi se dešava ima racionalno objašnjenje…
Pa eto da počnem sa pričom…
Od kad znam za sebe osjećam tuđu bol…ali ne da se mogu suosjećat sa nečijom nevoljom,nego kao da ja prolazim sve to sa svim osjećajima i boli koje ta osoba osjeća
i mogu reći da mi to iscrpi puno energije…(zbog toga ja ni ne gledam tv…čak ni takve filmove ne gledam …tako da jedino što gledam su crtići i dokumentarci koji me zanimaju naravno :-))
Imala sam dosta težak život pogotovo za djevojku…u principu sama sam odgojila sebe…
Nailazila sam na nerazumjevanje okoline …roditelja..itd..
Ali ja zato imam razumjevanja zašto se sve to dešava..
Pa ću zato početi sa svojim roditeljima…
Otišla sam od njih sa 18….a razlog tome je što mi je bio potreban moj mir…a moji roditelji ni dan danas me ne poznaju….ali ja im to ne zamjeram!
Moj tata je odrastao na selu u primitivnoj okolini…svog oca nikad nije vidio a majka je morala radit cijeli dan tako da ni ona mu nije dala neki odgoj…bio je po domovima
tako da on nije imao odgoj pa ga nije niti mogao dati meni…
Moja majka je rođena kao nedonošće i slabije joj se razvijao mozak…išla je u posebnu školu i sad zamislite taj spoj ljudi koji su na svijet donijeli djecu a zapravo su i dan danas sami djeca…
tako da neke sasvim normalne stvari koje bi svaki roditelj napravio za svoju djecu ja nisam imala…ali to me nije bacilo u depresiju i u samosažaljenje jer sam razumijela sve zašto i zbog čega se dešava….(o ovoj temi bih mogla knjigu napisat…pa ću ipak krenut dalje od te teme:-))
Uvijek sam tražila odgovore na svoja pitanja i dok ih nisam našla ne bih odustala…a tu prvenstveno mislim na religiju..
Odgojena sam u kršćanskoj obitelji primila sve sakramente itd…ali uvijek sam razmišljala svojom glavom…
tako da danas kad sam dobila neke od svojih odgovora ne svrstavam se ni u kršćane a ni u bilo koju dr religiju…vjerujem u Boga ali ne vjerujem u crkvu…
I mislim da sve što je na svijetu dana pa tako i religija može se koristit u dobre i u loše svrhe..
jer nijedna religija ne govori ništa loše samo ljudi su ti koji to zloupotrebljavaju…
Primjer su križarski ratovi u ime Boga..ali kad je Bog rekao da se krv prolijeva radi vjere…i na tim krvavim temeljima i lažima i dan danas živimo!!!!
nemam ništa protiv ijedne religije i u principu mi svi pričamo o istome Bogu samo smo ga drugačije doživjeli pa su ga jedni nazvali Alah drugi Jahve treći nekako drugačije…
Kada sam to ispričala jednom svećeniku on me upitao jel ja mislim neku sektu osnovat…( i o toj temi bih mogla da napišem knjigu pa zato idem dalje)
Imam jako izraženu intuiciju…ili ne znam kako bih to nazvala što imam u sebi
ali mogu predvidjeti situaciju ćak godinama unaprijed…sad da li je to neki logićan slijed mojih zakljućaka ili sam vidovita na to još nisam našla odgovor…
a u posljednjih dvije godine čak mi na blic zabljesne slika koja se u sljedeći tren desi…
za ove tvrdnje imam dosta situacija za navest i opet bih mogla napisati cijelu knjigu:-)
mogu raditi više stvari odjednom i mislim da imam problema s koncentracijom..sve mi brzo dosadi…monotonija mi je najveći neprijatelj…
a čekanje me ubija…
svojim razgovorom i djelom uspijem pomoći mnogima ali kad sam ja sama u pitanju to je već teže…
nikakav novac mi ne može zamijenit lijepotu osjećaja koju osijećam kad nekome pomognem….znam da je moja misija u životu pomagati živim bićima i to oduvijek znam…
ali sve što mi se izdešavalo u životu navelo me da pomislim da sa mnom nešto nije u redu sa mnom…znala sam da sam drugačija ali nisam mogla to riječima obijasnit ali eto sad znam odgovor:-)
pokušala sam u kratko objasnit sve u sebi ali to je samo dio…mogu samo reć da sam za indigo djecu saznala prije 2 godine i kad sam počela čitati karakteristike u svima sam se našla….i imam argumente za njih…

Srpanj 15, 2008 - Posted by | Indigo, indigo djeca, indigo priče |

16 komentara »

  1. wau…neznam sto da kazem.zato cem citirati velike floyde; “Hey you, don’t tell me there’s no hope at all – together we stand, divided we fall”😉 pusa :*

    Komentar autora/ice Narayana | Srpanj 17, 2008 | Odgovori

  2. Živjeli emotivci!!! Pozdrav iz Rijeke.

    Komentar autora/ice najglas | Kolovoz 17, 2008 | Odgovori

  3. ja sam kristal s 15 godina

    Komentar autora/ice netko | Kolovoz 31, 2008 | Odgovori

  4. eh, da…voljela bih malo popričat s tobom, jer i ja trenutno prolazim kroz razdoblje kad sumnjam u svoj zdrav razum (imam dokumente koji potvrđuju da sam visoko natprosječno inteligentna), al osjećam se totalno, totalno izgubljena i nemam pojma šta ja tu radim i koja mi je svrha…a znam da nešto bitno je, oduvijek sam to znala, al nemogu otkriti što..
    također dijelim tvoja razmišljanja o Bogu i crkvi, sve isto..
    imam sve sakramente, u crkvu više ne idem, ali u Boga vjerujem.i vjerujem da imam zadatak.

    Komentar autora/ice kristina | Listopad 14, 2008 | Odgovori

  5. ni ja više ne idem u crkvu,a imam sakramente.ne vidim nikakvu svrhzu odlaska tamo.okolin mi se čudi,jer sam se neko vrijeme pokušala “sakriti”u crkvi.jel možemo negdje razgovarati o tome?

    Komentar autora/ice lavanda | Listopad 19, 2008 | Odgovori

  6. Ej ti autoru posta.🙂
    Isti smo po tom pitanju, tocnije slicni samo ti si pristojna momentalno pa valjda zato smo slicni hahaha.

    Uglavnom, eto da znas da nisi kako se kaze “sama” te da nas ima jos, ja sam isto indigo dijete te ako si za kavu, za pricanje i da se upoznamo i popricamo o svemu, ili bilo tko ko je i osjeca se indigo, nevio@includeai.com -> saljite poruku. Ja sam iz Rijeke🙂

    Pozdrav svima hehe.

    Komentar autora/ice Nevio | Prosinac 8, 2008 | Odgovori

  7. e bok!..znam kako ti je..
    to se i meni događa..nisam znala nista o indigo djeci sve dok nisam procitala knjigu koju mi je najbolja prijateljica preporucila..nasla sam se u svim karakteristikama..znam kako je drugima osobama…

    Komentar autora/ice ines | Lipanj 20, 2009 | Odgovori

  8. ovaj članak kao da mene opisuje. čitam i nemogu vjerovati, kao da sam ja o sebi pisala. sad sam sigurna da sam i ja indigo.

    Komentar autora/ice renata | Srpanj 3, 2009 | Odgovori

  9. da, volio bih kada bi se svi skupa, ili barem neki mogli negdje naci…javite se na:
    davord2@yahoo.com

    Komentar autora/ice davor | Studeni 18, 2009 | Odgovori

  10. WOW ne mogu vjerovat.. prije nekoliko tjedana sam s najboljom frendicom dosla do dubokoumnih tema i bas sam joj povjerila svoje razmisljanje o crkvi.. i sad citam sto si ti napisala i fascinira me sto koristis ista objasnjenja kao i ja… usput, imam 16 godina, i indigo sam (po rezultatu aure i opisu indigo djece)… Mislila sam da je to bogohuljenje ili neki moj pubertetski ispad… al izgleda da nije…. Al najbolji mi je komentar svecenika “hoces li osnovati neku sektu?”… xD mislim da te taj uopce nije shvatio..

    Komentar autora/ice Ivana | Studeni 30, 2009 | Odgovori

  11. wau…nevjerovatno …djelis isto misljenje o religiji kao i ja .ni ja nisam nasla isto misljenike u svojoj obitelji sto je stvar gorija sto sam starija ,a imam 34 god.nije mi lako sve vise sam zbunjena kao da se budim iz nekog sna intuicija mi radi nenormalno ,primam razne informacije ,znam da sam ovdje da pomognem svojim bliznjima i svima kojima treba pomoci ,u djetinsvtu sam imala velikih porblema u skoli pogotovo itd.jako sam emotivne od negativke postala sam pozitivka vjerujem u boga ali na nacin na koji si i ti navela …pocinjem se buditi jer prvi put sam skupila snage da se suprotstavljam svojim roditeljima i niceg me nije strah ,znam da vam zvuci cudno ,drugcije sam odgojena i roditeljski strogi odgoj me gusio sve do sad kad sam jednostavno pocela djelovati bez griznje savjesti i bez straha .dok sam bila u skoli imala sam problema jer sam bila buntovna za pravdu sam se borila i silom ,cesto puta su me vodili psihologu imala sam izmisljene prijatelje ,psiholog je zakljucio da imam prebujnu mastu rjesila sam neke testove po njima sam nadprosjecno inteligentna tako je psiholog rekao mojim roditeljima .ali da sam ljena za ucenje i da jedino kaznjavanjem i razgovorom treba me natjerati na ucenje jer bi mogla imati jako dobre ocjene .mrzila sam skolu ,po mom misljenju imali su ne prilagođen program i dan danas tvrdim to isto .testove sam rjesila i rezultati su se pokazali da sam indigo generacija ja sam 75 god.rođena ali da se uvjerim u tocnost namjeravam otici u ustanovu gdje mogu slikati svoju auru .jer po svemu sto sam citala o indigo u svem tome se nalazim sto me plasi i zbunjuje jedan dio potvrđuje da sa mojim mentalnim zdravljem je uredu ali ipak sam posebna kako sam i predosjecala sto zbog vizija koje se ostvaruju sto zbog snova koje ispadnu istiniti malo me to plasi sto se samnom događa ,drago mi je sto sam otkrila ove stranice i jako mi je drago sto svi mi indigo mozemo saznati vise o nama samima hvala vam …

    Komentar autora/ice kontesaM | Prosinac 13, 2009 | Odgovori

  12. ljepi pozdrav …voljela bi se dopisivati sa indigo osobama jer po rjesenom testu i ja sam indigo .dok citam vase price i iskustva kroz koja prolazite ,sad znam da nisam sama .molila bi da mi se javite voljela bi da imam skim da pricam o svojim iskustvima …hvala…

    Komentar autora/ice kontesaM | Prosinac 14, 2009 | Odgovori

  13. moja e-mail adresa je mirjana1975@windowslive.com

    Komentar autora/ice kontesaM | Prosinac 14, 2009 | Odgovori

  14. ajme kao da sebe citam…

    Komentar autora/ice d. | Siječanj 25, 2010 | Odgovori

  15. vise kenjanja na jednom mjestu nisam vidio odavno..

    Komentar autora/ice ivan | Srpanj 15, 2010 | Odgovori

  16. Bok, prvo bi htjela reći, indigo prepoznaje indiga. Svi mi imamo iste karakteristike, sreća nam je na prvom mjestu, dobrice smo, ali znamo biti i jako “opaki” ( obrambeni mehanizam), neizmjerno inteligentni, kreativni. Mi ne poznajemo zlo niti se u tom snalazimo. Ima ih još, da ne nabrajam. Ja imam 48 god i buđenje sam doživjela sa 37. god .Predivno mi je biti dio vas i hvala Bogu što postojimo. Pusa svima,

    Komentar autora/ice Aida Alagić | Siječanj 9, 2016 | Odgovori


Odgovori

