Indigo, Moj indigo-kristalni svijet

Tranzicija indiga u kristal

Pitanje Indiga???

Naravno.. i moja prica pocinje kao i prica vecine.. rodjena sam 1968…
a od malena sam imala osjecaj da sve nekako znam i bile su mi mnoge
stvari cudne. Prvenstveno zasto meni netko od starijih prica i daje
savjete o necemu sto ja vec odavno znam. Mnoge stvari su me izuzetno
iritirale i kako sam odrasla u poprilicno zatucanoj i strogoj
obiteljskoj atmosferi, jedini prirodni nacin meni je bio povuci se od
svega. Odmalena sam osjecala da sam nekako drugacija od drugih, al
naravno tko je tad tih godina ista znao o indigo djeci. Slabo
prilagodljiva u drustvu, uvijek nekako po strani.. uvijek nekako
izolirana i sa stalnim osjecaj da me nitko ne razumije i s osjecajem da
sam nekako krivo stavljena u mjesto i vrijeme gdje se ne snalazim. I
samo se nametala jedna misao: osjecam se drugacije od drugih, a ne znam
zasto. jer ne mislim niti radim iste stvari kao drugi.
Okrenula sam se samoj sebi, i citanju…. a moja “lektira” se sastojala
o raznoraznim pricama ” s one strane”.. o SF.. cudnim stvarima i
dogadjajima, mistici, na kraju i astrologiji, psihologiji i sl. Trazila
sam odgovore. Sve dok se sa 30 godina nisam odselila iz rodnog grada, a
sto je jos jedna od cudnih stvari. Svima sam punih 10 godina pricala da
cu otici.. al svi su me sa podsmjehom gledali i rugali mi se. Al ja sam
nekako znala da hocu jednog dana. I otisla sam. Vecina iz mog okruzenja
i dan danas ne vjeruje da sam to ucinila a ja sam samo jednostavno
rekla: pa govorila sam vam, al vi niste vjerovali. I od tada sam pocela
osjecati slobodu. I doprle su do mene i knjige i price o indigo djeci.
Pojavila se tada jedna cura koja mi je vidjevsi da sam zainteresirana za
takve stvari darovala knjigu o auri. Bez ikakve rijeci. Samo mi  ju je
dala. I napravila sam test. I ispalo mi u testu da imam primarnu
ljubicastu auru. Ali tada jos uvijek nisam nista znala o indigo djeci. A
imala sam tada 30 godina. I dalje lutala trazeci sebe i trazeci odgovor
na “koja je svrha mog zivota”. Proslo je puno vremena od tog mog prvog
testiranja preko knjige. Prije 4 godine.. tad sam imala 36.. dopro je do
mene tekst o indigo djeci. Zaintrigiralo me.. i po raznoraznim
tekstovima i objasnjenjima doslo mi do glavu da sam vjerojatno i  ja
indigo dijete. Prva pomisao kad sam procitala karakteristike takve djece
bila mi je “kako me je netko mogao tako dobro opisati”. I kolko god sam
sama sebi nevjerovala. tolko mi je pak sve ukazivalo da sam jedna medju
prvim generacijama takve djece. Istina.. smatrala se jesam nekako
“produhovljenijom”.. al opet u meni je nesto i dalje govorilo i stvaralo
oprez da sam se mozda prevarila.
Tu se prica o plavoj indigo auri.. a moja je po testu od prije nekoliko
godina ispala ljubicasta.
Al je nekako ostalo negdje u podsvjesti da sam mozda ipak indigo dijete.
I to me potakli da neko vrijeme citam i proucavam sve to.. a onda sam
opet to potisnula. I prije tri godine… tad sam prozivjela  jednu
izuzetno tesku godinu. Imala sam 37. Nakon svih teskih stvari koje sam
tada prozivjela… u meni kao da se nesto potpuno preokrenulo. ja sam
toliko strasno osjecala  neku promjenu u sebi, al to ne mogu opisati..
al pocela sam se osjecati drugacije.. intuiciju sam oduvjek imala (samo
je nisam prepoznavala).. al onda najednom intuicija je postala tako
ocigledna da sam se zaprepastila. Pocele su mi se desavati cudne stvari.
Sve je to teklo nekako postepeno i spontano.. nisam ni sama bila svjesna
mnogo toga, al su se desavale razne stvari u svakodnevnom zivotu. Pocela
sam ljudima u razgovoru i slusanju njihovih problema odjednom iz cista
mira nesto reci, a onda se to ostvarilo za par dana, pocela sam
“predvidjet” stvari a da nisam niti sama znala da to radim.. dok se to
nije ispunilo. Pocelo mi se desavati da je nekoga nesto boljelo
(pogotovo djecu) i da sam ih dotakla i drzala svoju ruku na tom mjestu..
i njih je prestalo boljeti. Pocela sam svojim dodirima (na djeci
najvise.. jos ne znam zasto samo na njima.. a inace djecu obozavam).
prouzrociti takve reakcije i olaksanja koja nisu mogla rjesiti neke
standardne metode. Ne  mogu rec da sam pocela iscjeljivati.. al djeca u
cijem sam okruzenju svakodnevno bila.. za svaku bol i povredu (nekada i
izmisljenu).. dolazila su k meni govoreci (stavi mi ruku tu).. pa sam iz
nekog razloga pocela koristiti kristale (godinama ih koristim).. al
nesto me ponukalo da neku svoju narukvicu prislonom djetetu uz bolno
mjesto i pricajuci.. djete bi to prestalo boljeti. Da li  je to bilo
istina ili ne.. niti dan danas ne znam.
Uglavnom pocele su mi se desavati cudne stvari.
I sve to se pocelo polako, al kontinuirano desavati prije dvije godine.
Prije par mjeseci prosla sam opet strasnu emotivnu katarzu. Jos uvijek
mi nije jasno zasto i kako mi sse to sve desilo. I do prije par dana i
dalje sam se mucila s time. Upoznala sam jednu osobu koja je podosta
produhovljena.. i korz razgovor s njim.. dotakli smo se indigo djece.
I prije dva dana… nakon tog razgovora.. nesto me ponukalo potraziti
opet  neke informacije o indigo djeci. I tu sam pronasla test. I
odlucila.. idem opet vidjeti nakon 10 i vise godina.. kakva je zbilja
boja moje aure.
Rezultati su me .. cak mozda ne toliko iznenadili.. koliko zapanjili. Po
testu ispalo mi je da mi je primarna aura kristalna a sekundarna indigo.
Procitala sam o kristalnoj auri (tek nedavno sam cula o kristalnoj
djeci)… i zapanjila se kad je negdje napisano da transformacije iz
izndigo djece u kristalnu pocinju u 39  godini. Ja punim za dva mjeseca
40.. a sve sto je napisano meni se desavalo… a pocelo je dvije godine
ranije.
I sad.. taj test sam napravila proslu noc.. i cijeli dan danas
razmisljam.. jel to istina i jel to moguce. Da ne samo da sam indigo
dijete, nego cak i kristalno. Ne bih rekla da sam dosegla onaj najvisi
nivo koji se spominje. Al mnogo toga se naprosto poklapa u zadnjih dvije
godine u mom zivotu.

I sad ono sto me zanima… jos uvijek nisam sigurna da je to tako. Jos
uvijek postoji 20% djelova koje mi naprosto ne odgovaraju (ili ih jos
nisam otkrila)…
pa ono sto bih zeljela… gdje i kako mogu testirati svoju auru i dobiti
potvrdu kakva mi je aura zaista? Gdje se mogu testirati? Zivim u
Zagrebu. Zeljela bih osim testiranja na internetu dobiti i potvrdu i
sliku da li je zaista moja primarna aura kristalna, a indigo sekundarna.
Cak i nisam sigurna da sam indigo dijete, makar cijeli moj zivot  na to
ukazuje, al saznanje da sam mozda i kristalno dijete.. jednostavno ne
mogu povjerovati. Zato bih se zeljela testirati. Jer ako to zaista
jesam… mislim da sam tada konacno pronasla sebe i svoju svrhu u zivotu
za kojom tragam cijeli zivot.

Takodjer… ne bih voljela da mi se objavi ova moja mail adresa.. ali
do prije dva dana.. nametnula mi se misao da je mozda doslo vrijeme da se
sva indigo i kristalna djeca medjusobno pocnu upoznavati i pronalaziti.
Jer zadnjih par mjeseci.. u moj zivot dolaze osobe koje su slicne meni..
pa pretpostavljam.. da je to neki (barem meni znak).. da je doslo neko
vrijeme da se sto vise nas upoznamo. I zato bih voljela da mi se sto
vise ljudi javi.. i da konacno porazgovaram slobodno i otvoreno sa
ljudima s kojima konacno osjecam neku “pripadnost”. Jos uvijek sam
nekako skepticna prema internetu i mailovima zbog raznoraznih iskustava,
pa  kao i svi imam odredjeni oprez prema javnom davanju maila.

Pa pokusavam pronaci na internetu neki forum gdje pisu takva “djeca”.
Postoji li takav forum negdje?

Rujan 14, 2008 - Posted by | Indigo, kristal | ,

13 komentara »

  1. u ovovoj priči pronalazim neke sličnosti neke stvari su se događale i meni i ja sam kao mala pričala da ču se odseliti u Kutinu jer bila mi je jako lijepa dok sam bila mala,tu bi sa busom često prolazila dok me je mama vodila u bolnicu na Šalatu.Več sam joj bila dojadila sa tom pričom kako ču ja živjeti u stanu u Kutini,pa me nije više ni slušala no to mi se ostvarilo 1997.g,u sve što sam vjerovala i pričala ostvarilo mi se,ima mnogo stvari i mogla bi to nabrajati do sutra,ne znam baš puno o indigo djeci,no prošvrljat ču malo više po netu,pozzzz

    Komentar autora/ice Anita | Rujan 20, 2008 | Odgovori

  2. uskoro će biti forum za indiga 🙂

    Komentar autora/ice Webopti | Studeni 6, 2008 | Odgovori

  3. kad će taj forum?

    Komentar autora/ice kristina | Prosinac 10, 2008 | Odgovori

    • Ja sam definitivno Indigo djete .Rodjena 23.4.1977.Mislim da sam upravo prešla indigo kristalni most ,ili ga još prolazim.Imala sam tešku prometnu 2000 g.Jako sam intuitivna i imam večinu ostalih osobina indigo djeteta ,odmah pročitam osobu i jednostavno znam trebam li se ,,petljati,,s njom.Htjela bi razvijati neke svoje osobine ali u Sl.Brodu nema nista.

      Komentar autora/ice Kristina | Veljača 5, 2010 | Odgovori

    • Ja sam definitivno indigo djete ,odnosno kristalno .Ustvari ovih godina sam prelazila indigo -kristalni most ili ga još prelazim .Jako sam intuitivna uvjek bila.Nisam se uklapala medju svoje vršnjake .Uvjek sam imala visoko mišljenje o sebi bez obzira na okolinu.

      Komentar autora/ice Kristina | Veljača 5, 2010 | Odgovori

    • Kada će taj forum? Ja sam definitivno indigo djete u stvari kristal ili sam još na indigo-keistalnom mostu.

      Komentar autora/ice Kristina | Veljača 5, 2010 | Odgovori

  4. Uskoro ću napraviti forum, samo dok se odlučim za lokaciju.

    Komentar autora/ice Tišina | Prosinac 10, 2008 | Odgovori

  5. ljepi pozdrav…postovana tisina mislim da bi nam dobro dosao neki forum ili chat soba gdje bi svi mi skupa mogli popricati o nasim spoznajama i upoznavat se druziti se jer smatram da bi posto se razumjemo i znamo kroz sta svi mi prolazumo mogli se ljepo uklopiti …hvala i ljepi pozdrav …

    Komentar autora/ice kontesaM | Prosinac 13, 2009 | Odgovori

  6. izuzetno mi je drago da sam ovo otkrila
    meni je primarna aura lavanda a sekundarna indigo.
    meni se cudne stvari dogadaju – nedavno sam upoznala prijateljicu koja je danas otkrila da je kristal – mislim da je to neki znak

    Komentar autora/ice DreYa | Travanj 1, 2010 | Odgovori

  7. Pozdrav ^^
    Indigo sam, sekundarna mi je aura žuta.. I ne, nisam rođena 1977.. već 1993… I… imam najbolju prijateljicu indigo.. S tim da je ona jača od mene.. puno jača.. But I’m getting there 😀
    Nego, kad će forum?
    Bilo što?
    Razgovara mi se sa vama ❤

    Komentar autora/ice Vlatka | Lipanj 3, 2010 | Odgovori

  8. Poštovana,

    Da li je moguće stupiti s vama u kontakt preko mail adrese? :-/

    Komentar autora/ice Leana | Siječanj 21, 2011 | Odgovori

    • Moguće je, email adresa stoji na blogu.

      Komentar autora/ice Tišina | Siječanj 21, 2011 | Odgovori

  9. ah, pa ovo je pravo otkrovenje.Ja sam indigo , a s obzirom na to da sam svom razvoju tako dugo pruzala otpor, prolzim kroz izuzetno tesku fazu u zivotu. Tako mi j drago da postoje ;kudi kao ja ,ali ih u mom okruzenju nema …Moja prica toliko lici na tvoju, a sada sam u fazi kada znam da moram otici iz grada u kome zivim od rodjenja, jednostavno moram i znam da ce mi tamo biti bolje.
    poruka svima koji otriju da su indigo -prepustite se i ne pruzajte otpor daljem razvoju , on je neminovnost…

    Komentar autora/ice pozz | Veljača 22, 2012 | Odgovori


Odgovori

