Indigo, Moj indigo-kristalni svijet

Tranzicija indiga u kristal

Pokolj dupina na Farskim otocima

DANSKA – SRAMI SE!!!

Ovo jednostavno nisam mogao zanemariti. Želim da to vidi što više ljudi i da shvate da civilizacija nije to što čini čovjeka čovječnim već nešto drugo. Jer ovo se događa na Farskom otočju koje pripada Danskoj, jednoj od najciviliziranijih zemalja svijeta, članici Europske Unije. Ljudi kao da se igraju loveći i nemilosrdno ubijajući jadne, nemoćne i razigrane životinje, koje im čak i iz radoznalosti nedužno dolaze direktno na oružje.

Brutalni krvavi pokolj dupina, najinteligentnijih sisavaca, po mnogočemu sličnih čovjeku. Ovaj krvavi pokolj čine ljudi koji na taj način žele dokazati i pokazati kako su odrasli. Naprosto je nevjerojatno da nitko nije poduzeo ništa kako bi spriječio taj barbarizam protiv inteligentnih dupina, koji inače  imaju običaj prilaziti ljudima iz čiste radoznalosti. Neke tradicije se jednostavno moraju zaustaviti. STOP pokoljima svih vrsta

Oglasi

Studeni 19, 2008 - Posted by | dupini, zanimljivost |

18 komentara »

  1. Ovo je strašno 😦

    Komentar autora/ice Bozo | Studeni 22, 2008 | Odgovori

  2. ostavih komentar na jednom tekstu…međutim od nekog tamo mjeseca..već odavno pa ću ti to copy tu..
    p.s.
    plače mi se od ovih slika….užas…kako mogu…nek se kolju međusobno…nek sebi deru kožu….=(!!!!!!!!

    slučajno sam naletjela na stranicu
    sam bi te malo ispravila…ja sam indigo i kolko ja znam ljudi jaako teško postaju indigo (gotovo nemoguće,ali počinju nekaj drugačije razmišljat), a kristalna djeca, zasada ih ima jako malo dok se njihova zadnja najnaprednija generacija tek treba pojaviti, neki povezuju sa promjenama koje bi se trebale dogoditi 2012.
    indigovci se rađaju od ‘93. ,a oni koji su indigo i rođeni su prije rijetki su i nemaju sva prava njihova obilježja…=)
    Indigovci ti uostalo pripremaju ostale na dolazak kristalne djece koje će napraviti goleme pomake, a nakon njih navodno dolaze i oni još napredniji koji će nastojati spasiti zemlju od toga da ju ‘čovjek’potpuno ne uništi…
    Indigo aura je plave (indigo boje…mislim otkud naziv =P) privlače ih nijanse plave, ljubičaste i zelene, te neke njihove kontraste, ali ne pretjerano zemljane boje ili crvenu, kristalna djeca i napredniji indigovci sposobni su da ustred velih uznemirenja dovedu do poremećaja struje (napajanja) te ako se na nešto jako koncentriraju to i uspiju.
    kristalna djeca oduševljena su svijetlom i sjajem kristala.
    Njihova aura nešto je svijetlija od indigo boje.
    Svaki indigo vezan je uz neki element..moj je voda i mogu predvidjeti kada će pasti kiša…moja prijateljica obožava vatru. Boji je se ,kao što se i ja pomalo bojim vode, ali to je neka vrst. strahopoštovanja prema prirodi koju obožavamo…ona se uvijek igra upaljačima i šibicama…ćak i kada se opeče nikad se na koži ne vidi trag…
    znam trebao je biti mali ispravak…sorry…raspišem se o tome…znam puno…po sebi..fkt sorry…al nadam se da ”nas” sada još malo bolje možeš shvatiti…=)

    jadni dupini…

    Komentar autora/ice JaCy | Studeni 28, 2008 | Odgovori

  3. @JaCy, indigo se ne postaje, indigo se rađa, a to kako se čovjek nosi s onim što ima s tom indigo aurom, to ovisi o njegovom razvoju. Što se tiče kristala, tu si djelomično u pravu, kristali su još uvijek preosjetljivi za ovo vrijeme. No umjesto da se novi rađaju, neki Indigo i čak i neki drugih boja aura tranzicioniraju se u Oktarine (kristale), no to ovisi o duhovnosti i prosvjetljenosti čovjeka, dakle Oktarin se postaje, ne Indigo.
    PS
    Indigovci se rađaju odavno, samo što se o Indigo auri i njenim svojstvima ljudi bave tek negdje od 70-tih godina prošlog stoljeća.

    Komentar autora/ice Tišina | Studeni 28, 2008 | Odgovori

  4. da, znam da se indigo ne može postati, ali za kristalne nisam znala…
    dosta me zbunilo kada sam na nekoj stranici pronašla lika od 25-30 godina koji za sebe tvrdi da je kristalno djete, ali ovako mi se čini možda moguće…
    u svakom slučaju drago mi je da sam naišla na ovu stranicu..pratiti ću kaj sve pišeš, javit se tu i tamo…
    pozz =)

    Komentar autora/ice JaCy | Studeni 29, 2008 | Odgovori

  5. strasno…ne mogu vjerovati koja brutalnost na tako divnim i meni jednoj od najdražih životinja :(((

    Komentar autora/ice shiningstar | Studeni 29, 2008 | Odgovori

  6. katastrofa! koji idioti! kako nekome ovo moze biti zabava, nije mi jasno nikako?!?! uzas!

    Komentar autora/ice djetelina_s_4_lista | Prosinac 5, 2008 | Odgovori

  7. Thanks for great post !

    Free Games

    Free Wallpapers

    Komentar autora/ice Mars from Myguideblog.com | Prosinac 6, 2008 | Odgovori

  8. sad sam prvi put saznao za indigo djecu. a ja se oduvijek osijecam kao da ne pripadam ovom svijetu. cujem glasove i razgovore u glavu, ponekad i plac i smijeh. cesto mogu osijetit u zraku kad ce pasti kisa. zrak drugacije mirise…
    i sve preemocionalno prihvacam…

    Komentar autora/ice ? | Prosinac 9, 2008 | Odgovori

  9. Rasplakala sam se kad sam ovo pročitala i vidjela slike. Mogu podnijeti kad se ljudi ubijaju i muče, ali kad su u pitanju životinje postajem preosjetljiva. Možda sam čudak zbog toga što me više diraju životinje od ljudi, al eto…Tako je.

    Komentar autora/ice kristina | Prosinac 15, 2008 | Odgovori

  10. Ma nebitno uopce o tome i pricat i ovakvim incidentima. Vec mi je mozak ipalio od sve tuge koje imam u sebi sto se desava u ovom svijetu… Napokon su doma dragi nasi dupini. Zelim im svu srecu i veliku ljubav u njihovoj buducnost a ovim ZIVOTINJAMA koje kolju, ma sram ih moze bit.

    Komentar autora/ice noxten | Prosinac 25, 2008 | Odgovori

  11. odavno znam da u ljudskim mozgovima vlada “totalni krkljiš”a kako su dupini moja strast i ljubav sve o njima i čitam i pratim i kao članica udruge dupinov san ostajem nijema na dovim prizorima, nijema od tuge za njima i nijema od sramote što sam dio ljudske zajednice koja je sve samo nije ljudska.

    Komentar autora/ice mrizazivota | Siječanj 3, 2009 | Odgovori

  12. Stravično…pitam se šta je u ovolikoj brutalnosti zabavno???zar je moguće da neko normalan ovako nešto može radit?Zgrožena sam i pretužna šta u ovom stoljeću u kojem živimo ima još uvijek ovakvih ljudi, kojima je ubijanje nedužnih životinja-koje nikome ništa nisu napravile…ZABAVA….zašto nisu za zabavu sebi masakrirali neke dijelove pa tako obilježili svoje odrastanje….vjerojatno jer ih tuđa bol ne dira a svoju bi osjetili….pogodile su me slike stravičnooooo!

    Komentar autora/ice natalija | Srpanj 10, 2009 | Odgovori

  13. u ovom slučaju je u pitanju nacional-socijalistički vid odrastanja, vrlo dobro opisan u knjigama George R.R. Martina, koje su srećom fiction. U knjizi, klasa ratnika postaje osposobljena za beskrupulozni rat kada zakolje psa sa kojim je odrasla…
    Kod nacista i njima sličnim, bitno je da se prevaziđe samilost i dokaže da je jedinka spremna da kolje za svoju naciju, bilo da su u pitanju životinje ili ljudi. Postoje prozna dela koja detaljnije opisuju procedure stupanja u hitlerjugend, ali su usled tegobnosti teme marginalizovana.
    Inače, osobama koje ovo smatraju za nehumano, moram poručiti da su u krivu, jer je ovakvo ponašanje karakteristično. Ljudi su odvajkada stremili besmislenim zaključcima, tipa – krvav sam, dakle muško sam, tako da se ovakve tradicionalne pojave teško mogu sprečiti (tipa – pa i moj tata je…).
    Indigo people, šta da vam kažem… učinite nešto.

    Komentar autora/ice rampel | Srpanj 10, 2009 | Odgovori

  14. ajme majko mila…ovo je pre okrutnooo….ne mogu vijerovati da netko mozeee tako sto napraviti….
    tim prekrasnim stvorenjima ……to treba kažnjavati…jednakom mjerom …gamad bezobrazna…

    Komentar autora/ice Iva | Srpanj 10, 2009 | Odgovori

  15. strašno

    Komentar autora/ice Gordana Nepil | Srpanj 13, 2009 | Odgovori

  16. bok,evo prvi put otvorih ovu stranicu..jer mi je neko sapnuo o ovim ljudima mada sam cula vec prije za njih..ugl.sve pohvale super napisano a za ove fotografije nemam komentar..osim…kako se covjek uopce moze nazivati covjekom kad radi ovakve stvari…jako su me ove fotografije pogodile jer sam jako vezana uz dupine i mislim da imamo nesto posebno jer me na jedan zanimljiv nacin vec neko vrijeme prate dupini tocnije 3…inace na grckom dupin se kaze IHTIS,a to ubiti znaci:I-isus
    H-krist
    T-bozji
    I-sin
    S-spasitelj
    tako sam saznala bar…vidimo se uskoro

    Komentar autora/ice sandra | Studeni 17, 2009 | Odgovori

  17. jadni dupini, te ljude bi trebalo strpati u zatvor, šta su im oni napravili da ih,:( masakriraju…

    Komentar autora/ice Ira | Ožujak 2, 2010 | Odgovori

  18. vidjeh to i prije…a suze su same potekle…suočavamo se sa svim tamnim silama…jasno se osjeti…ali uvjerena sam da trebamo jooš malo izdržati…kada će to sve doći na svoje…

    Komentar autora/ice reni | Ožujak 19, 2010 | Odgovori


Komentiraj

