Indigo, Moj indigo-kristalni svijet

Tranzicija indiga u kristal

Njena priča

Ona ima 19 godina i postoji mogućnost da je Indigo dijete.  Savjet: pokušaj riješiti test na ovom blogu, a ako ne budeš zadovoljna s testom, odi u Indigo udrugu ili pak na neki od sajmova ezoterike i snimi auru. Slijedi priča:

Temom indigo djece počela sam se baviti prije dva tjedna, budući da sam morala napisati seminar na tu temu. Upisala sam pedagogiju i zaista to je jedna od najdivnijih stvari koje sam u životu učinila. Ponekad se osjećam drugačijom, čudnijom…Nisam poput ostalih ljudi. Ne mogu se uklopiti u ničije stavove, iako sam omiljena u društvu…Ponekad se osjećam kao da ne pripadam ovdje, kao da ovo nije svijet za mene. Ono što osjećam je da je ovaj svijet, svijet pun boli, patnje, tuge…osjećam svu tu negativnu energiju…Ponekad u razgovorima osjetim da ljudi nemogu biti jako bliski, osjetim njihovu distancu i njihovo nerazumijevanje, i to me odmah odbije od njih. Osjećam kao da pričam i osjećam sasvim drukčije od većine ljudi. Ponekad mi je teško jer osjećam kako drugi ljudi pate…osjetim njihove osjećaje, njihovu bol…ponekad me toliko boli, da osjetim bol, ali jako bol u području srca, kao da me nešto davi, kao da umirem…toliko su ti osjećaji jaki. Moj tata je jako bolestan, i općenito jako nezadovoljan u životu. Ja toga čovjeka ne mogu pogledati u oči, jer istog bi trena počela plakati. I to svaki put kada ga pogledam. Ali taj plač nije tih, tužan, to je plač prilikom kojeg osjećam da ću ispustiti dušu. Ne mogu vidjeti kako ljudi pate, ne mogu. To me previše boli. Kada me netko povrijedi, a krivo mu je osjećam njegovu bol. Jednom me otac udario, a ja sam toliko plakala jer sam znala kako se on tad osjeća. Ne mogu gledati televiziju, nikad u životu nisam pogledala horor film. Ne mogu vidjeti da netko plače. Imam tešku obitelj. Ja sam na fakultetu, ali mojim sestrama nije lako. Znam to i ne mogu podnijeti da ispuste ijednu suzu. Starija sestra je ponekad gruba, svi mi kažu da uzvratim isto, ali ja ne mogu. Volim sve ljude, i često me ljuti što se ljudi povrijeđuju. Često se uznemirim kad se netko dere. Htjela bih svima pomoći. Prije otprilike dvije godine dešavale su mi se jako čudne stvari. Osjećala sam se veoma čudno, kao da nisam upravljala sobom. Iz nikojeg razloga bila sam veoma tužna, neprestano sam plakala a nije bilo razloga za to. Imala sam osijećaj da je stalno netko samnom u prostoriji i da me promatra. Koliko god sam se trudila da izbacim to iz glave, to je bilo u sobi, što god to bilo. U sebi sam čula različite zle glasove. Jednostavno kao da nisam bila pri svijesti. Sanjala sam da mi se ukazje mrtav dječak, kojeg samo ja mogu vidjeti, a u snu sam se panično hvatala za ruke mojih roditelja i dečka i molila ih da me čuvaju. Slično se ponovilo i sa djevojčicom i drugim mrtvim ljudima. Jednom kada sam legla, osjetila sam da me nešto uhvatilo za rame i stresla sam se, no nije bilo nikoga, samo mi se u mislima pokazao plavi dečko, plavih očiju kojeg nikada nisam vidjela. Kada je moja mama za Božić žderala, pitala sam je što toliko jede, da nije trudna?!Drugi dan je otišla ginekologu, bila je trudna. Moj dečko pokušava već dvije godine položiti jedan predmet, no nikako. Sanjala sam kako ga je položio, i nakon par dana to se desilo. Nemam nikakve posebne sposobnosti, normalna sam cura, ali osjećam da sam tu sa razlogom. Osjećam da će svatko doživjeti trenutak kada će se osjećati otvorene duše kao što se i ja sada osjećam. Samo vjerujem da postoji dobro, i želim ući u raj gdje nema zla. I želim to za sve druge ljude. Pišem ovo jer me dečko nagovorio, budući da je htio saznati jesam li indigo dijete. Postoji li neki način kako se to može saznati? On je u to uvjeren, jer kaže da nikad u životu nije upoznao bolju osobu. Po svemu što zna, duboko vjeruje u to. Ja mislim da sam samo osjetljivija i duhovnija. Kako znati??? Ipak, biti indigo je veliki blagoslov ali i veliki teret, stoga je veliki blagoslov biti indigo djete. Molim Vas od svega srca i duše da mi nešto odgovorite. I neka su blagoslovljeni svi ljudi na Zemlji. Lijep pozdrav, i unaprijed od srca hvala.

Oglasi

Veljača 3, 2009 - Posted by | Citatelji, indigo djeca, indigo priče

15 komentara »

  1. sve ovo sto je napisano, ja osjecam duuuugo godina, kao da sam ja tu opisana..
    Ja sam dugo trazila sta sam i zasto sam takva kakva jesam, zasto se osjecam cudno.. osjetljivo, duhovno, isto nemogu podnijeti plac i tugu, i pokupim te osjecaje vrlo lako, ne znajuci jesu li moji ili tudji.. a cijeli zivot je bio pun boli i patnja, a plac je nekada kao sto se tu opisuje strasan.. ne znam sto mi se dogadjalo, trazila sam odgovore svuda.. ezoterijske knjige, internet, ali nikada ih nisam dobila od ljudi, najmanje svojih bliznjih, nisam se osjecala kao da tu pripadam,
    uglavnom dok jednog dana nisam naisla na jednu stranicu jednog vidovnjaka, duhovno prosvjetljenog covjeka koji kaze da je ljubav sve, kao sto sam i vjerovala oduvijek, i koji mi je rekao da sam indigo, prije toga nisam znala sta taj term znaci, i onda sam pocela citati i nalaziti materijal na engleskom o tome.. i stvarno, sve sto se opisuje, tocno sam znala da je to to.. ali to ne pomaze znati, nije dovoljno znati jer nema slicnih s kime mogu to da podijelim, zatvorila se jesam u svoj svijet, nitko moje suze ni ne vidi, a ni kad se osjecam lose..
    Tocno znam ko sta misli, predvidila sam i sama neke stvari za neke ljude, lijepe stvari..
    ali kako s time zivjeti, sta raditi, kako? znam i ja da sam tu iz nekog razloga, vecega, a ne znam sta je to..i teret je ogroman ponekad, zelim pobjeci i vratiti se ‘kuci’ gdje god to bilo..jos sam i rat prosla i mnoge boli i povrijede i tek sam kroz duhovnost i tog covjeka pocela jacati i to sve nekako stavljati u perspektivu, ali je tesko, nije lako i to je to..imam 32 godine..
    pozdrav

    Komentar autora/ice Zvijezdica | Veljača 20, 2009 | Odgovori

    • ljepi pozdrav …i meni se to događa izgubljena sam previse primam informacija a neznam sta snjima i kako ih desifrirat znam da zbog necega sam ovdje zelim pomoci ljudima kojima je pomoc potrebna .nisi sama ima nas jos koji isto prolazimo ljepi pozdrav …

      Komentar autora/ice kontesaM | Prosinac 14, 2009 | Odgovori

  2. I meni se događaju slične stvari… Nisi sama, bar ne po iskustvu, lijep pozdrav…

    Komentar autora/ice A. Undómiel | Ožujak 23, 2009 | Odgovori

  3. ali najgora je zbunjenost,procitala sam nekolicinu postova i nasla sam se u njima..ali sad sam jos vise zbunjena,no drago mi je sto nisam sama sa tim osjecaima. Jer kao sto su i prije pisali imas osjecaj kao da ludis…a nitko te ne razumije,jer vecinu vremena skrivas svoje osjecaje da te neproglase depresivnom osobom,a kad ih izneses tada ti nemogu pomoci..a jedini spasitelj si ti sam…
    a da ne navodim sto te smatraju cudnim..onaj koji te poznaje osobno,njemu bi to bila pozitivna cudnost,kao unikatno bice..sprem njima oni koji te ne poznaju njima si debilno cudna..
    nakon jednog razdoblja,veoma teskog izasla sam kao hrabri borac i pomislih nece se vise vratiti ista slicno tome,iako sam osjecala da tu nije kraj. I koliko god gurala to od sebe,to se vraca,taj preobrazaj,jer znam da je to,osjecam,ali sam nestrpljiva i zato sto je veoma zamorno..i nakon jednog bolnog iskustva shvatila sam da sam s razlogom ovdje,nisam jos otkrila koja je moja stvarna zadaca,ali osjecam da cu uskoro..i kad me god uhvate ti preobrazaji,gdje ne prepoznajem samu sebe i u kojem je svaki preobrazaj tezak i drugaciji,utjesim se jednim..moja zadaca je stvarna..
    O indigo djeci sam cula jednom davno,ali nista konkretno,ali igrom slucaja pronalazim tu temu i sada..prepoznah se u njoj..ali sada je zbunjoza jos veca,valjda sam u takvoj fazi..
    Pomislih da je dar intuicije kao kod svakog bica,samo sto moras malo bolje pozornost obratiti na obicne stvari,cisto moc prosudivanja,kada i zasto..

    I jos voljela bi kad bi napisali blog o preobrazaju,od pocetka do kraja. Mnogo bi pomoglo bicima koji su sad u toj fazi..
    i o osobama koje to jesu,ali neznaju i potisnu svu tu svoju auru duboko u sebe,kako prepoznati to u sebi i izbaciti van!!?
    pozdrav

    Komentar autora/ice mix | Svibanj 28, 2009 | Odgovori

  4. Pozz svima;

    evo samo da ubacim par rijeci… nekako se prepoznajem u nekim gore navedenim recenicama i rijecima.. pogotovo ovo za zbunjenost.. ne znam di pripadam di mi je dom… imam osjecaj da ovo kakav jesam sad da niije to to… imam osjecaj da se nes desava samnom a ne znam sta.. lako vatam necije emocije.. ne mogu provodit vrijeme u nekoj sredini di osjecam neku negativnost.. pocne me hvatat panika… moram se maknit… ne podnosim autoritete … skolu opcenito ne volim, tj bubetanje ucenje … tesko me neko moze uvjeriti u neke zivotne teorije osim ako ja dobro ne razmislim o tome i da mi se cini prihvatljivim … kao sto rece gore zelio bih da su jednostavno svi sretni u svjetu ne volim negativnost i tuzne stvari… bjezim od toga…. ne zelim cut za te stvari… citam ljude dobro… namjere … kolko god ovo zvucalo cudno i egoisticno…. al sam se cijeli zivot uvijek osjeca nekako posebno… ne znam zasto… inace svoje osjecaje i sve uvjek sam drza za sebe … izvana izgledam ko hladna osoba… tj. neko ko ne mari za nista.. kome je sve super i dobro … mozda je to samo obranbeni mehanizam… ne znam..

    eto samo sam tija to rec… i pozz svima…

    Komentar autora/ice no name | Srpanj 10, 2009 | Odgovori

  5. veliki pozdrav!
    drago mi je sto sam naisla na ovaj post jer sam sebe nasa u tome iako sam znala jos prije toga da sam indigo…zanima me dali postoje neke udruge ili okupljanja indigo ljudi jer jako mi se tesko nosit sa nekim stvarima,ljudima itd. jer imam osjecaj da me ne razumiju svi i radi toga sam nekad u bedu…u zivotu sam uzasno puno toga prosla i osjecala,vidla neke neobjasnjive stvari…i sve mi je to zbunjeno i htijela bih postavit toliko pitanja i svega al nezz kome da to kazem jer jednostavno u svom krugu ljudi ne osjecam nikog ko bi mi bio slican tj.(indigo) meni…od kad imam prijatelje stalno trazim nekog takvog…mozda mi se posreci…heheh…;) lijep pozdrav svima….

    Komentar autora/ice peppa | Kolovoz 4, 2009 | Odgovori

    • ljepi pozdrav ima u zagrebu udruga za nas indiga .mogu ti dati broj i adresu ako zelis .javi mi se ako si zainteresirana .ljepi pozdrav…

      Komentar autora/ice kontesaM | Prosinac 14, 2009 | Odgovori

  6. ja do tjedan dana prije nisam imala pojma šta je to indigo…što se tiče tih stvari dosta sam nesvjesna al u zadnje vrjeme sam upoznala jednu osobu koja mi je isričala dosta o tome i da je osjetila moju energiju i da misli da sam i ja indigo. (ne mogu vjerovati da sada ovo pišem). i prije su mi se dešavali trenutci kad sam odsutna i kao da se isključim iz svega. ko da ne postojim u tjelesnom obliku i najednom se osjećam ko u nekoj drugoj dimenziji. čak nekad me obuzme navala emocije. i to je osjećaj ko da se gušim. i počnem plakati bezveze i ne mogu to kontrolirati a pred očima mi se počinju brzo vrtiti razne životne situacije. to mi se desilo prije nekoliko dana. to je bilo prvi put u životu da sam osjećala istovremeno sve emocije. a pol sata prije toga sam čula da bi možda i ja mogla biti indigo. već nekoliko mjeseci gubim volju za učenjem i za dečkima. dobro se slažem sa svojom ekipom i super se osjećam s njima ali ko da sve ovo vrjeme sam se odvojila od svega. ne znam šta mi se dešava. i taj dan kad sam doživila taj emotivni šok sam zatvorila oči i vidjela čudan prizor. žene kao da su napravljene od drveta ali su žive i leže tako da su povezane. noge jedne se pretapaju u kosu druge i tako ih ima beskonačno puno. izgledaju kao da međusobno djele energiju. ne znam. ne znam šta mi se događa. htjela bi pobjeć od toga al ne mogu. i htjela bi da ovo nitko ne pročita jer jednostavno kao da se nešto na mene dere i natjeralo me da ovo napišem protiv mog razuma. inače nikom ne pričam ni o svojim emocijama a kamoli ovakve čudne stvari

    Komentar autora/ice lea | Siječanj 6, 2010 | Odgovori

  7. pozdrav svima!Da vam odmah recem strasno sam iznendaen pomalo i uznemiren citanjem vasih postova.Ja vec odavno iman osjecaj da pripadam skupini indigovaca,ali sad nakon vasih iskaza sam se upotpunosti vidija u svemu sta ste napisali.Volio bih razmjeniti iskustva sa sebi slicnima!ali evo za pocetak da vidimo dali ce netko odgovoriti

    Komentar autora/ice name obavezno | Siječanj 11, 2010 | Odgovori

    • i ja sam se pronasla u skoro svemu o cemu pricate,i kroz citanje ovih prica osjecam neku tezinu u sebi,vrlo bi rado saznala dali sam zaista indigo dijete i svakako razmjenila price i iskustva.ako netko zeli moze mi se slobodno javiti na mail tania8tania@gmail.com

      Komentar autora/ice tania | Siječanj 13, 2010 | Odgovori

  8. Da i ja potrazim na googlu napise o indigo ljudima,potakla me je emisija Na rubu pameti.Ne znam da li je stara ili nova jer mi na Slici Hrvatske gledamo i stare i nove emisije.Spoznaju o indigo ljudima imam vise od dvadeset godina.Kazem spoznaju zato sto sam i ja morala jednom naici na izvor koji ce mi samo reci kako se zove to sto sam ja.Izvor je bio vrlo jednostavan.Boja moje aure je indigo i nimalo me nije iznenadilo sto je pod tom bojom aure opisana moja osobnost.Ali zato sam se napatila do tada.U najranijoj mladosti nisam osjecala razliku izmedju sebe i drugih.Mislila sam da smo svi manje vise duhovno slicni.Tek u komunikaciji s ljudima s kojima sam se sve vise zbljizavala,dolazila sam na zbunjujuci zakljucak:Pa ti ljudi nisu kao ja.Mozda je jos vise zbunjujuce bilo s njihove strane.Mogu reci da su mi oni i prije mene ukazali na to.Nema niti jednog mog prijatelja ili sugovornika koji nije rekao da sam drugacija.Zacudila sam se kad je kolegica iz razreda,na godisnjici mature,pred svima rekla kako sam ja uvijek bila drugacija,uvijek imala svoj nacin na koji nesto radim ili objasnjavam.Mozda do tog trenutka i nisam bila zapravo svjesna da to ljudi primjecuju.Ali kako znadete vi indigi,uvijek ste tu razliku osjecali kao neprihvacanje i kao nenormalnost,a u vasoj glavi je sve bilo kristalno jasno.Navest cu jedan primjer indigove spoznaje o svemu i bez ucenja.Kako se ljudi radajaju znala sam od kad znam za sebe,a da mi nitko to nikada nije rekao.U sebi sam se kao dijete od cetiri godine,smijala pricama o rodi,ili kad mi je profesor na diplomskom rekao da sam puna znanja.Opet sam se smijala u sebi jer sam cijeli zivot svjesna da znanje o univerzumu oduvijek pociva u meni i da ga otuda i crpim.Zato ljudi ne razumiju zasto mi je najveca uvreda kad mi kazu da mislim da sam pametna ako sam zavrsila fakultet.Ne radi se tu o pameti nego o spoznaji.Ja jednostavno znam i sve vidim i zato sam vjerojatno nesretna cijeli zivot.U meni je cista cistoca,znaci bez ostatka i zato me i najmanje zlo,nepravda,lazi toliko diraju da sam bolesna danima.Naravno duhovno bolesna.Kad je papa Benedikt proglasio(mislim prvu godinu svog pontifikata)godinom ljubavi,svi su me bijelo gledali kad sam rekla da je to moj Papa.Jer po mojoj spoznaji ljubav je vrhunska svemirska vrednota koja u sebi sazima sve ostale vrednote.Takodjer se ljudi cude kad im novu godinu cestitam stavljajuci ljubav na prvo mjestu.Ne razumiju,a ja sam zadnjih nekoliko godina u tako zaostaloj sredini da ne zelim vise niti objasnjavati nista.(Neka mi nitko ne zamjeri na rijeci “zaostaloj”,prvenstveno mislim na to da me je okruzenje prihvatilo kao cudaka i nepogodnu osobu,a kad sam cula zasto ,mom cudjenju nije bilo kraja)Prijatelja nemam,a kamoli nekog indiga.Povukla sam se u sebe i ne zelim vrsiti “nasilje” nad ljudima.Jedna ,kao prijateljica kaze kako sam se promijenila i to na bolje(po njihovu na bolje).Odgovorih joj da se nisam promijenila nego povukla.I dalje je kategoricki tvrdila da sam se promijenila.Zato me umiruju ove stranice na internetu i jos su jedan dokaz da nisam ja nenormalna nego da sam vjesnik jednog doba koje ljudi jos ne razumiju jer ga nemaju u sebi.

    Komentar autora/ice zeljka | Veljača 2, 2010 | Odgovori

  9. zeljka nemoj niti u jednom momentu posumljati u sebe jel si potpuno u pravu…..(ovo ti govori indigovac sa dosta iskustva u tome svemu)……i nemoj dopustiti da te ne razumjevanje drugih unisiti………zatvaranjem u sebe je zatocenistvo u svakom pogledu.i time,ti kao slobodna osoba odnosno to sto ti jesi nestaje……..nemoj da tvoja sigurnost ovosi o tudem prihvacanju(odnosno misljenju)…….budi sigurna zbog same sebe…….dalje necu blebetat jel ipak ovo citaju indigovci pa pretpostavljam da dosta toga znate sami od sebe….

    Komentar autora/ice Name (obavezno) | Veljača 2, 2010 | Odgovori

  10. i ovo sam ti zaboravoi reci…….ako ljudi ne prihvacaju tvoje misljenje nemoj ih nazivati primitivnima ili se ljutit na njih…………oni jednostavno to vrlo tesko mogu svatiti…..kao i mi sta nemozemo svatiti njih……gledaju kroz druge naocale realnosti(to ja tako nazivam)…..nemozes kokos natjerati da leti kao galeb….jel nema dovoljno velika krila……ali zato ima noge da dobro trci……..

    Komentar autora/ice Name (obavezno) | Veljača 2, 2010 | Odgovori

  11. Ovo sto vi opisujete nisu odlike indigo djece (koja , btw, i ne postoje, to je new age izmišljotina). Prepoznala sam se u večini situacija, osim kod onih djelova o zagrobnim posjetiteljima. Nikad se nisam smatrala indigo djeteto, samo retjerano emotivna osoba. Sve je to stvar ljudskog karaktera. Nit’ si EMO nit si autist. Eventualno ADHD ili ADD. A želja za pomaganjem trebala bi biti među osnovnim odlikama čovjeka kao svjesnog bića i zbog tog se ne trebaš osjećati kao posebna već kao normalna osoba. Ne pokušavam vam sad srušiti snove, ali niste sami koji se tako osjećate. Ima nas tu vani dosta.

    Komentar autora/ice zuja_10 | Studeni 14, 2010 | Odgovori

    • @zuja_10, iz tebe govori ili Žuja ili zavist, znanstveno je dokazano da svako živo biće ima auru, neki je ljudi mogu i vidjeti, a postoji mogućnost čak da se i fotografira, a za tebe je to new age izmišljotina. Ovo ostalo stoji, u ljudskoj bi prirodi trebala biti empatija i ona postoji, samo što je kod indiga izuzetno jako izražena, a što se snova tiče, kad bi svatko mogao srušiti nečije snove, pa bio on indigo ili ne znam tko ili što, to bi značilo da ti snovi i nisu bili nešto i da je dobro da su srušeni.

      Komentar autora/ice Tišina | Studeni 14, 2010 | Odgovori


Odgovori

