Indigo, Moj indigo-kristalni svijet

Tranzicija indiga u kristal

Jesam li Indigo?

Pitanje koje se provlači kod svakog tko ispuni test na ovim stranicama. Jesam li dobro ispunio/la test ako mi je više boja sa istim rezultatom? Odgovor je NE! Da bi se test ispunio točno morate se skoncentrirati i pošteno odrediti koja ste vi osoba u odgovoru na pitanje i to što je moguće točnije gradirati vrijednost odgovora od 1 do 5. Također svima onima koji bi htjeli snimiti auru: Odite na neki od sajmova ezoterije i tamo ćete naći osobe koje će vam, rado snimiti auru, a što se indigo udruga tiče, da ih malo reklamiram, posjetite ove stranice http://www.ikm.hr . Ako želite saznati nešto više o Indigo djeci posjetite blog Indigo djeca A sad slijedi priča:

Vjerojatno moja prica pocinje kao i svaka druga , roden sam 1985 godine u mojih 24 godine zivota imao sam mnogo uspona i padova promijenio dosta razlicitih radnih mjesta upoznao raznorazne ljude iako su mi poznanstva raznolika i siroka  nisam sklapao previse cvrsta prijateljstva jer na tim
radnim mjestima pa i u krugu svojih poznanika uvjek sam se osjecao kao autsajder ili kao da mi tu nije mjesto ,ako nista onaj priguseni osjecaj kao  da se jedostavno ne uklapam u sredinu u kojoj se nalazim svjesno ili nesvjesno najcesce sam se u tim trenucima okretao svom najboljem prijatelju masti
od znanstveno fantasticnih serija, filmova, knjiga pa do povijesno fantazijskih romana i knjiga pa danas i filmova meni osobno najdrazeg gospodara prstenova, a uz literaturu tu sam vrijeme trosio i na igrace konzole pa do sati utucenih na kompjutoru sto je s vremenom vise bila ovisnost ili svojevrstan
bijeg od stvarnosti i okoline koja mi nije odgovarala ili se u njoj nisam snalazio, sport mi je uvijek bio drag u jednu ruku skoro isto tako velika ljubav prema sportu kao i prema kompjutoru no nisam se nikad snalazio u ekipnim sportovima individualni ili pojedinacni sportovi kao plivanje i borilacki sportovi samoobrane su mi bili posebna draz, uvijek sam bio svjestan duhovnosti to mi nitko nije morao posebno objasnjavati tu sam uvijek bio nekako siguran da postoji nesto vise od obicne ljudske smrtnosti, od negdje moje 9 ili 11 godine zivota dozivio sam  neke navalu cudnih emocija od tog razdoblja po do dana danasnjeg imam onaj neki cudan osjecaj kao da bi trebao uciniti nesto bitno u svom zivotu, navala tih emocija je kroz godine bila i slabijeg i jaceg intenziteta, ja mislim ovisno o trenutnim zivotnim problemima pogotovo kada sam se susretao sa nepravdom na radnom
mjestu, a intenzitet tih emocija se nije bas mijenjao do ove godine pocetkom srpnja kad sam pogledao jedan film o masakru u ruandi izmedu dva plemena Tutsija i Hutua 1994 godine gdje je poginulu oko 937.000 osoba na nacin kako je to odigrano bilo me naprosto iznenadilo i sokiralo, kasnije i
poprilicno rastuzilo, ja sam to sve sljedece jutro shvatio kao normalne ljudske emocije, ali nisam mogao izdrzati dok ne istrazim povijest tog podneblja gdje se zlocin odigrao mislim da bi  na tome i ostalo dok jedne noci nisam sanjao san koji mi je toliko bio realistican da sam se sokiran probudio,   a emocije koje mi je san probudio nisu me pustale nego su bivale sve jace osjecao sam se neobjasnjivo od iznenadnih napadaja srece i optimizma da sam mislio da bih se mogao ispovracati od toliko jake emocije, pa do navale tjeskobe i neke neobjasnjive tuge gdje je reakcija bila ista kao sa osjecajem srece sve prvo krene nekako iz zeludca, a jos je gori osjecaj ako vidim na ulici
prosjaka ili dijete koje prosi jedva se suzdrzim, a da se ne rasplacem to mi je nekako bilo malo
smijesno iz pocetka no nakon par dana sam to shvatio ozbiljno i poceo istrazivati po horoskopima, numerologiji, sanjaricama no nista posebno dok nisam naletio na  clanak o indigo djeci nekako refleksno odmah sam se zadrzao na toj temi i poceo citai proucavati tema me je istog trena
zaokupirala i nije pustala morao sam znati koju boju aure imam, jer cim sam poceo citati o indigo djeci nekao podsvjesno sam se sa njima poistovjetio i morao znati vise i tako sam naletio na stranicu Moj indigo-kristalni svijet tu sam procitao razne price drugih ljudi o slicnim osjecajima i naisao na test o boji aure dok sam ga rjesavao mislio sam mozda jesam indigo, a mozda i nisam mozda samo malo lud, ali tu nastaje iznenadenje kada sam vidio rezultate; Kristal 35. fizcki oker 35, ljubicasta 35, nisam znao sto da mislim i tko ja rijesim test jos jednom opet isto ,onda sam se smirio i krenuo prouciti boje koje sam dobio, moram priznati da se uglavnom u svim bojama po malo
vidim, ali najvise simptoma kako dani odmicu imam kristalne boje pogoovo onaj efekt sa elektronikom ne bi poslao poruku sa mobitela nekome nikako moram dat probat i mobitel cesto bez signala ili se nece upaliti ili cak ugasti po 15 minuta mi treba, sto se tice emocija primjetio sam da nakon
susreta sa odredenim ljudima ili imam osjecaj tuge ili srece te onaj neki cudan osjecaj kao da me netko promatra konstantno pogotovo u blizini veceg broja ljudi. Stoga zamoljavam da li mi se moze objasniti ovaj moj rezultat testa te trenutno moje stanje neznam mozda sam malo lud ili je to sve puka slucajnost mozda oboje nisam siguran jedno znam da se ovako nisam nikada osjecao te da mi um radi onako kako nikad nije do sada radio ,ako nemas  objasnjenje mozda mi mozes reci gdje mogu provjeriti svoju boju aure izravno, unaprijed zahvaljujem ako je ovo jedna od onih prica mozes je objaviti ali molim bez objave mog emaila.

Hvala i pozdrav!

Kolovoz 6, 2009 - Posted by | Citatelji, Indigo, indigo priče

6 komentara »

  1. Istina, ja sam slikao auru na sajmu ezoterije u Opatiji.

    Komentar autora/ice Bozo | Kolovoz 11, 2009 | Odgovori

  2. Meni je isto taj film totalno promjenio poglede na svijet, a zadnjih 10 min (ili vise) filma si nisam mogla pomoc a da ne ridam.

    Komentar autora/ice Mia | Kolovoz 20, 2009 | Odgovori

  3. Film i tema koja ga prati uprilicena stvarnim dogadajima nije toliko sokantna koliko sama mrznja u covjeku kao jedini izbor koji ima da bi poboljsao trnutno stanje u kojem se nalazi,mozda je najzalosnije to sto covjek u takvom stanju kolektivne svijesti na nekom podrucju gdje se nalazi uzima mrznju i zlocin kao isprvnu stvar kako bi poboljsao sebi zivot, to je apsurd koji covjek treba popraviti ili pomaka prema mirnom suzivotu nema,jer dok kod ljudi bilo gdje na svijetu rzmisljaju kako eliminirati milijun svojih susjeda , da bi se mogao njegov sin sutradan mogao zaposliti kako bi sigurnije zivio sa svojom obitelji mislim da u licu buduceg vremena koje dolazi nece biti pomaka u suzivotu covjecanstva sa samim sobom .a da ne govorim o suzivotu sa drugim zivim bicima na planetu .a s planetom pogotovo!!

    Komentar autora/ice cognition | Kolovoz 22, 2009 | Odgovori

  4. ne znam da li je netko od vas bio u Aushwicu u Poljskoj, u blizini Krakowa, ili u Dahau, blizu Munchena?
    Ako niste, preporucam odlazak u jedan od ta dva koncentraciona logora, ima ih jos…Aushwic je najpoznatiji, i tamo je dojam uzasa rata i dan danas se izuzetno jako osjeti…mislim da bi svatko to trebao vidjeti, dozivjeti sta je u stanju covjek uciniti drugom covjeku…

    Komentar autora/ice davor | Listopad 26, 2009 | Odgovori

  5. pozdrav svima! kada citam ovaj tekst i jos brojne druge vezane za ovu temu, svaki se put sve vise pronalazim. I ja sam generacija 1985., relativno mlada kronolska dob, ali sebe sam uvijek smatrala mnogo starijom i zrelijom. Nikada kroz osnovnu i srednju skolu nisam stjecala prijatelje jer sam se osjecala kao “teta u vrticu”. oduvijek sam razmisljala kao odrasla osoba i tocno znala sto trebam napraviti, iako me je okolina cesto sputavala. Najvise se osjecam depresivnom sto nema vise ljudi kao ja,koliko god ja cudno izgledala

    Komentar autora/ice marina | Siječanj 20, 2010 | Odgovori

  6. Odličan članak.. impresioniran sam

    Komentar autora/ice Kosarka | Kolovoz 14, 2010 | Odgovori


Odgovori

