Indigo, Moj indigo-kristalni svijet

Tranzicija indiga u kristal

Zašto uopće meditiriati?

Svrha meditacije je učiniti um smirenim. Ako nam je um miran, biti ćemo oslobođeni briga i mentalnih problema, tako ćemo moći osjetiti pravu sreću. No ako naš um nije smiren, biti će nam vrlo teško postići sreću, čak i ako živimo u vrlo dobrim uvjetima (materijalnom bogatstvu). Ako prakticiramo meditaciju, naš um će s vremenom postajati sve smireniji, a mi ćemo iskusiti sreću u sve čišćem obliku.

Inače nam je teško kontrolirati um, čini nam se kao da je naš um balon na vjetru, nošen na sve strane, ovisno o okolnostima. Ako je sve dobro, naš um je sretan, ali ako okrene na loše, odmah smo nesretni. Kako ne možemo uvijek imati sve što želimo i kako je neizbježno da se razdvojimo od dragih nam osoba i stvari, ta mentalna ovisnost samo nam izaziva bol.

Takva fluktuacija raspoloženja događa se stoga što smo tijesno povezani sa vanjskim situacijama. Mi smo poput djece koja rade kule u pijesku i oduševljena su nakon što je naprave, ali su ljuta nakon što tu kulu val razruši. Prakticirajući meditaciju, stvaramo svoj unutarnji svemir i čistoću koja nam omogućuje da kontroliramo svoj um, bez obzira na vanjske okolnosti. S vremenom razvijamo mentalnu ravnotežu i stvaramo sreću u umu, umjesto nebalansiranog uma koji oscilira između extrema u uzbuđenjima ili razočarenjima.
Ako prakticiramo meditaciju sistematično, s vremenom ćemo moći iskorijeniti iz našeg uma sve zablude koje su uzročnici naših problema i patnji. Na taj način doći ćemo do doživljaja unutarnjeg mira, poznatog kao “oslobođenje” ili “nirvana”. Nakon toga, dan za danom, doživljavati ćemo samo mir i sreću.

Listopad 22, 2009 - Posted by | meditacija, zanimljivo

1 komentar »

  1. probala sam i osjećala sam se super i kad sam ušla u štos na radiju je počela svirati pjesma od dine dvornika- samo ti. i počelo me gušiti i nisam mogla kontrolirat slike dine i danijele… i prekinula meditaciju. a da nisam bila u procesu opuštanja ne bi me ta pjesma pogodila. a nisam ni fan dine ni niš

    Komentar autora/ice lea | Siječanj 6, 2010 | Odgovori


Odgovori

