Indigo, Moj indigo-kristalni svijet

Tranzicija indiga u kristal

Započinjemo s meditacijom

Meditacija 8 minuta

Želim vam napomenuti samo da se učenje ove meditacije zasniva na knjizi Victora Davicha, kažu autora “Najboljeg vodiča kroz meditaciju”.
Zašto meditacija od 8 minuta?
– Uklapa se u svačiji životni stil, bezu obzira koliko je netko zaposlen.
– Čovjek počinje meditirati odmah i velika je vjerojatnost da neće odustati.
– Instrukcije za meditaciju su jednostavne i pouzdane i odmah izvedive za svakoga.
– Omogućuje svakome tko želi ući dublje u meditaciju, da to i učini.

Zašto je 8 minuta prava mjera?
– Nije dugo i neće utjecati na vaš životni stil i tjerati vas na promjene.
– Svatko, uključujući i vas, može odvojiti 8 minuta na dan za svoju dobrobit.
Počnite meditirati odmah!

Meditiranje je u biti vrlo jednostavno, ne morate brinuti ni o čemu, samo sjednite i krenite. Zapamtite, ovo nije nikakav test i nećete dobiti ocjenu i vidjeti ćete, ne postoji loš način meditiranja!

Osjetite meditaciju!

– Sjednite uspravno, angažirano a opušteno, kao da slušate svog najdražeg prijatelja.
– Dozvolite svojim kapcima da se sklope (zatvorite oči).
– Duboko udahnite, zadržite dah nekoliko sekundi i samo ispustite zrak.
– Dozvolite svom disanju da se regulira na svoj prirodan način, ne forsirajte ništa.
– Obratite pažnju na mjesto gdje najjače osjećate svoj dah, to može biti vaša dijafragma, prsa ili baš ispod nosnica, ne postoji pogrešno mjesto.
– Obratite pažnju na svoj dah s tog mjesta u slijedećih 5 udaha/izdaha.
– Otvorite oči.

Čestitam! Uspjeli ste! Sad ste meditant.
Nije bilo teško, zar ne? Nije ništa strašno ili nešto što vi ne možete, zapravo, meditacija je upravo nešto suprotno: najprirodnija stvar na svijetu.
Jeste li spremni činiti nešto tako jednostavno i ugodno a samo 8 minuta na dan?
Sigurno da jeste, čim čitate ove retke, nešto vas privlači meditaciji i nastavljajući pratiti učenje o meditaciji, saznati ćete što je to.
Lagano vježbajte i uskoro slijedi pravi početak meditacije!

Napominjem da je svakodnevno od 18:30 CET na Radio TV Tišini na programu muzika za meditaciju i iscjeljivanje.

Oglasi

Studeni 10, 2009 - Posted by | meditacija

2 komentara »

  1. Zahvaljujuci ovom postu sam nedavno pocela meditirati. Moram priznati da nisam redovita. 😀 Ali, vec nakon prvog puta sam se osjećala mnogo opuštenije. Ne drzim se bas svih uputa, npr. ponekad se naprosto legnem, jer mi tako vise paše, a i glava mi je odmornija. Ponekad , kada se uspijem jako opustiti, osjetim titranje tijela. Kao da pocinjem vibrirati.. jednom sam nakon tog stanja titranja spontano izasla iz tijela. Bilo mi je to lijepo iskustvo, Dogodilo mi se prije jedno 2 tjedna. Zaista lijep osjecaj. Bila sam na neki nacin povezana s tijelom, no bila sam iznad same sebe, tj. svijest mi je bila iznad. Nisam se nalazila u nekom ogranicavajucem tijelu, nego sam lebdila. Pritom sam bila sasvim pri sebi, svjesna da sam u svojoj sobi, te mi se svijest nije izgubila ni prilikom ulaska u takvo stanje, niti prilikom povratka u tijelo. Poznato mi je da se taj dozivljaj naziva Astralna projekcija. Zanima me, da li je jos tko tako nesto dozivio?

    Komentar autora/ice mimi | Veljača 23, 2010 | Odgovori

  2. Da lepo je meditirati, lepo je i mastati, lepo je i raditi, sve je lepo, a najlepse je voliti. Voliti ljude, i dobre i zle, patiti i sa dobrim i sa zlima, a samo jedno mrzeti,….greh u ljudima,….. Jedino je to ispravno mrziti i jedino to imamo pravo osudjivati , s tim se sukobljavati, i u toj borbi ako treba i umreti……….
    Serafim Rouz Amerikanac ima veoma interesantnu biografiju…… autor iskustvenih dela za spas duse, pise o svima grehovima i sablaznima coveka danasnjice….
    Da bi covek objektivnoa rasudjivao neophodno je da se upozna i sa delima ovog borca za spas covekove duse…. kojoj je podredio sve sablazni koje se nude na trzistu za i protiv spasa coveka….. Ja ga s ljubavlju preporucujem.http://www.komentar.rs/1209/pravoslavlje/religija-buducnosti/#comments

    Komentar autora/ice Mirkoni | Prosinac 28, 2010 | Odgovori


Odgovori

