Indigo, Moj indigo-kristalni svijet

Tranzicija indiga u kristal

Možemo li promijeniti svijet?

Priča jedne Moon!

Dragi svi,

Najprije lijepi pozdrav i veliko hvala svima za vaše postove i životne priče, koje su učinile da se konačno osjećam svrhovitom, smislenom i dijelom ovog svijeta, što je mnogo ljepše nego osjećati se neshvaćen, društveno neprilagođen i čudak bez smisla u svijetu koji tone.

Uglavnom, da ne okolišam, svi znamo u kakvom svijetu živimo i to nas nervira – jako. Osobno, uvijek iznova vidim nebuloze koje me okružuju od politike do prehrane, zdravstva, zakona, prava itd. sve skupa je u totalnom kaosu i kao svaki normalan čovjek, trošila sam i trošim sate i sate razmišljajući što učiniti.

Utješno je što se stvari, ipak, polako mijenjaju. I to najprije u glavama ljudi. Nitko nije toliko blesav da ne vidi da tu nešto ne štima. Pitanje je samo stava prema toj informaciji i što s njom činimo.

Napravit ću jednu digresiju. Moji starci su katolici. To nije loše, ali nije ni dobro. To je naprosto tako. Kao i većinu vas, niti mene moji starci u djetinjstvu nisu kužili. Tada su vikali na mene, zabranjivali izlaske, a kao malu i tukli. Zbog jedinice iz matematike; jer sam tvrdila da sam vidjela leteći tanjur; jer sam zakasnila doma pola sata; jer sam na ekskurziji sav džeparac potrošila na suvenire i sitnicu za svakoga, a para nema… E sad ću se zaustavit. To je stvar koja nas koči generalno. Pare. To je način na koji nas vlade kontroliraju. To je prva stvar koje se moramo oslobodit ako hoćemo i najmanju šansu za uspostavu novog, boljeg društva i automatski svijeta.

Kako stvari djeluju i što je moguće učiniti, zorno je opisao Krešimir Mišak na svojem blogu u večernjem listu: Preko ruba znanosti, post: NOVAC I KAKO GA IZBJEĆI: Vrata u ljeto – Pokret za valutu lokalne zajednice (link: http://blog.vecernji.hr/misak/2009/10/). Konkretan primjer kako započeti, možete vidjeti na ovoj web stranici: http://menjaj.si/Menjava .

Iako se očito ljudi bude i traže načine za oslobađanje od nametnutog ropstva, a u kojem nas drže vlade, državnici, iluminati, masoni ili tko got i što got je u samom vrhu piramide, mnogo ljudi još uvijek živi u neznanju (više na: http://blog.vecernji.hr/misak/2009/11/25/druzba-bilderberg-u-europskom-domu-gdje-drugdje/ i http://www.2012-transformacijasvijesti.com/).

Bilo zato što ne mogu ili ne žele vidjeti da su manipulirani od stane medija, većina ljudi ne zna koliko duboko zadire kontrola Velikog Brata. Većina ljudi ne zna da farmaceutska industrija proizvodi lijekove koji stvaraju bolesti umjesto da ih liječe. Većina ljudi ne zna da se dodaju kancerogeni aditivi u skoro sve prehrambene artikle (samo zato da bi ljepše izgledali). Većina ljudi ne zna da Svjetska zdravstvena organizacija propisuje zakone koji se odnose na GMO hranu i to ne u smislu zabrane takve (Codex Alimentarius na: http://www.2012-transformacijasvijesti.com/ pod ZDRAVLJE I ALTERNATIVNA MEDICINA). Većina ljudi je tek čula za chemtrailse i nema pojma što je to (http://blog.vecernji.hr/misak/2010/01/31/prvi-hrvatski-istrazivacki-rad-o-chemtrailovima/).

Većina ljudi ne zna da postoje tehnologije i načini za zdravu vodu u vodovodu (utipkajte u google: Victor Schauberger ili na: http://blog.vecernji.hr/misak/2009/09/24/crtice-iz-carobnog-svijeta-viktora-schaubergera/), zdrav uzgoj hrane i životinja (trenutno preskupa BIO hrana u trgovinama).
Liječenje kristalima, vodom, suncem… (http://blog.vecernji.hr/misak/2010/01/25/magija-srednje-europe/)
Puno, jako puno je napisano o svim spomenutim temama, možete malo prekopati po Krešimirovom blogu ili na: http://www.2012-transformacijasvijesti.com/ ili na netu, općenito… Opširno je, ali isplati se, jednom kad znaš što se događa, pojave se odgovori na mnoga: zašto…?

Slijedeća stvar koju sam otkrila je The Venus Project (http://www.thevenusproject.com/). Najbolje je da pogledate sami. Činjenica da postoji još od 1975 i da su još uvijek praktično na početku, a i to da većina ljudi nema pojma o tome, podiže im kredibilnost. Pogledajte, sigurna sam da će svatko od vas poželjeti da im se pridruži, znam da ja jesam i da mi ta stvar daje nadu da sve skupa ima smisla. Isto tako, treba o tome informirati ljude. Pitate se vjerojatno zašto bi, kad nas ionako ne razumiju?

Još jedna digresija. Neku večer je mog dragog zaustavila policija (živimo u Ljubljani), glazbeni je novinar i vraćao se s koncerta, nešto prije ponoći. Prvo je puhao i naravno napuhao 0.00 jer ne pije. Onda mu je striček policajac pretumbao auto i našao da ima staru prvu pomoć, Tosaminu, sa crvenim križem na plastificiranoj kartonskoj ambalaži, a što nije u skladu sa evropskim zakonom o novoj prvoj pomoći i naplatio mu kaznu od 60 eura. Moj dragi, je rekao da nije imao pojma o novom zakonu i pitao ne bi li mu pogledao kroz prste, pa je rekao da ne, jer nema ni rezervnih sijalica za prednje farove, tako nek bude sretan što mu i to nije naplatio (što je besmisleno, jer čak i da ih ima, na citroenu su tako duboko da ih sam baš nikako ne može zamijeniti). Dragi je samo prokomentirao: nadam se da ste tako revni i kad zaustavite gradonačelnika. Naravno, odgovorio je policajac (a svi znamo kako to ide u njihovim slučajevima, oni mogu ubit čovjeka na cesti i nikom ništa..).

Pričajući s tatom preko skypa, požalila sam mu se kako je nepravedna kazna (inače novi paket prve pomoći po ‘evropskim standardima’ se razlikuje samo po ambalaži – tvrda plastika i bez crvenog križa, naravno proizvedena u evropi i ne u sloveniji i košta 14 eura).
E sad, važna stvar, tatina reakcija: pa čuj, nemojte se sekirati, svako zlo za neko dobro.
E sad, što ne štima u ovom odgovoru? Sve! Kao prvo pogledajmo preokret u reakcijama, više me ne mogu tući, zatvoriti u sobu i derati se na mene. Pa su promijenili pristup. Kao i većina ljudi i moji starci su dobro istrenirani da podnose okove i nepravde.
Cilj je da svi mi sagnemo glavu i ne sekiramo se, te vjerujemo da neko više dobro, Bog, dopušta zlo za neko dobro. To je sve laž!
Kao prvo, trebamo se sekirat i to jako, trebaju nas uznemiravat nepravde, glad i siromaštvo, zakoni koji štite moćnike, farmacija koja truje, novac kojim vladaju itd.
I drugo, nije Bog taj koji dopušta zlo, mi smo ti koji dopuštaju da nam čine to što nam čine.
Treće, treba pronaći bolji način od krvave revolucije za promjenu stanja u društvu i na planetu. Krvave revolucije ne djeluju, samo vode iz jednog totalitarnog sistema u drugi, iz monarhije u državu, iz socijalizma i komunizma u kapitalizam. Svaka dobra ideja provedena na silu proizvodi pojedince koji preuzimaju vlast i kontrolu nad drugima. Sve dok se cjelokupno čovječanstvo ne odluči za život bez novca i vlasti, ne idemo nikuda i bit će samo sve gore.

Zato vam šaljem ove linkove i ostavljam na vama izazov da ih proučite i proširite. Informirajte ljude oko sebe i one najzatupljenije, svi smo djeca na jednoj planeti, čak i najbezobzirnija osoba mora razumjet da se zlo koje se čini jednom čovjeku, životinji, biljki, tiče se svih nas. Na kraju krajeva većina ima djecu. Igrajte na tu kartu, ako im to ne probudi savjest i zanimanje za bolje sutra – ništa neće. Sljedeći stupanj je promjena stanja svijesti, bez nasilja, vjerovati i u glavi nositi sliku svijeta kakvog želimo jer na kraju krajeva, kao što reče Krešo: MISAO JE STVAR – SKORO DA NEMA VAŽNIJE SPOZNAJE OD TE (http://blog.vecernji.hr/misak/2010/01/16/misao-je-stvar-%E2%80%93-skoro-da-nema-vaznije-spoznaje-od-te/).

Moon

Veljača 22, 2010 - Posted by | Citatelji, politika, zanimljivo

18 komentara »

  1. I mene smeta isti taj problem, pokusao sam upoznati druge ljude sa tim stvarima da uvide i sami problem i da i oni pocnu nesto raditi, ali nakon nekog vremena sam shvatio da nikog nije briga, ljudi, ne svi naravno, funkcioniraju na nacin zlo nije zlo ako se ne dogada meni i dok svi ne promijene taj stav nista se nece promijeniti

    Komentar autora/ice Dado | Veljača 22, 2010 | Odgovori

  2. Tako i ja razmisljam.. Cesto pokusavam uvjeriti druge ljude u nesto u sto sam sigurna da sam u pravu. ALi ljudi ne zele slusati. I moramo se pomiriti sa činjenicom da ne možemo mijenjati druge ljude. Ne možemo ih prisiliti da nas slušaju. Ako su oni otvoreni i traže odgovore na takva pitanja, tada im se može pomoći jer će biti spremni prihvatiti savjet.
    Ali, stvarno, ne možemo mijenjati druge. Nemojte trošiti energiju na to. Mijenjajte sebe. Počnite od sebe. Radite na sebi. To možete. To je jedino što svatko od nas sa sigurnošću može napraviti. Jer sami sebe možemo kontrolirati. I ako jedna osoba živi ono što vjeruje, i ponaša se u skladu s tim, tada će prenijeti tu snagu na svoje bližnje. To teče prirodno. Ne ide pod prisilom. Ljudi će već osjetiti vašu životnu radost i mir, ukoliko ćete tako i živjeti.
    Znate onu “jučer sam bio pametan. Krenuo sam mijanjeti svijet. Danas sam mudar. Mijenjam samog sebe.”

    Komentar autora/ice mimi | Veljača 23, 2010 | Odgovori

  3. Najprije hvala Tišini za objavu 🙂

    Hehehe, Mimi, ne mislim sad da idemo ljude tuć da bi im nešt utuvili u glavu, nego jednostavno informirati… Puno, previše njih nema pojma šta se događa.. Naprimjer, potraži na netu liste sa štetnim aditivima u hrani i mailaj ih svojim prijateljima, vidjet ćeš kako će se svi uzvrpoljit i pitat se što učinit?
    Stvar je prilično jednostavna, mali broj ljudi (manje od 1% svjetskog stanovništva) upravlja sa više od 99% svjetskog bogatstva (novci i prirodni resursi: nafta, plin, rudna bogatstva). U njihovom je interesu da to tako i ostane, što više idealno bi bilo kad bi još smanjili broj ‘stoke’ tj. nas koji im kvarimo ‘vidik’.
    Zato već stoljećima sustavno rade na smanjenju broja populacije i smanjenju produktivnosti iste. Zato u zraku, vodi, hrani, sapunu, pasti za zube, šamponu, ulošcima, prašku za pranje veša i detrdžentu za suđe imaš kancerogene sastojke.
    Vode se besmisleni ratovi i baš nikako ne nalaze rješenja za treći svijet. Imaš izmišljene recesije i lažne pandemije gripe uz prateće jako sumljive vakcine. Iza svega stoji novac (do 2012 planiraju imat centralnu europsku banku… to znači potpunu kontrolu nad svjetskim financijama).

    E sad, nije sve tako crno, postoji milion i jedna alternativa postojećim sranjima koja nam serviraju u ljepom celofanu. Postoje zdravi načini za vodu, te za uzgoj hrane i životinja, zdrava kozmetika, i ljek za sve (no to bi uništilo farmaceutsku industriju i poboljšalo zdravlje i razvoj civilizacije). Postoje električni automobili ili tzv. hibridi, za čist zrak i zdravi izvori energije (no to bi srušilo naftnu industriju), a sve zajedno bi umanjilo i gotovo uništilo važnost novca u društvu, koji je osnovni faktor kontrole.
    Tako smo došli do točke gdje se krug zatvara, bogati financiraju osiromašivanje siromašnih, truju ih, jer su primorani kupovati jeftinu i zagađenu vodu, hranu i kozmetiku. Alternativa postoji, bio proizvodi, lush kozmetika, ljekovi za koje ni ne znamo da postoje.. ali su preskupi i dostupni samo bogatašima.
    Uočavate šablonu?!
    Da bi sve to ostalo skriveno, trude se i uspjevaju potplaćeni mediji.

    Zato sam vam postala sve te linkove, teško je reći sve skupa ukratko. Zato je važno da ih pogledate, uzmite vremena. I zato je važno da informirate ljude. Jer kad saznaju da je sve to ovdje i sada, a ne tamo negdje i nekom drugom, ne brinite, svi će se zainteresirati za moguće rješenje, a to je, bar se meni tako čini: http://www.thevenusproject.com/

    Komentar autora/ice moon | Veljača 24, 2010 | Odgovori

  4. Ah tek sada vidim dam i se post nekako ne uklapa u temu… uhvatila sam se jedne tvoje rečenice i previše filozofirala o njoj.. I dalje se slžem s onim što sam prvo napisala. No vidim da ne spada u kontekst ove teme.

    Pa se tako slažem s tim da ljude treba informirati. Jer uglavnom nisu svjesni opasnosti u svojoj svakodnevnici. Barem znam da ja dugo nisam bila.

    Komentar autora/ice mimi | Veljača 25, 2010 | Odgovori

  5. Ovo sto cu sada reci mozda zvuci pesimisticno ali nije nista drugo nego surova istina. Nema bas puno ludi koji bi to prihvatili za istinu, rekli bi da su to izmisljotine i da smo paranoicni itd. oni koji bi prihvatili to kao istinu bi najvjerojatnije to sacuvali za sebe i nebi nista mijenjali u svom zivotu, a onaj 1 koji promijeni svoj zivot od njih 100 kojima smo to rekli bi dosao u istu situaciju u kojoj smo sada mi. Znaci, od 500 ljudi njih 5 je nesto napravilo, a njih 5 je medusobno nepovezano, tako da ne dolazi do mogucnosti udruzivanja te se tako upravo smanjuju sanse da se ista napravi. Cak i da se uspijemo udruzit i zajedno nesto napravit mogucnost je, makar to zvuci nevjerojatno, da mi svi zajedno nestanemo sa lica zemlje ako shvacate sto mislim. Takvi utjecajni ljudi nas kontroliraju kako god zele, drze javnost smirenu tako da nam svako malo kao psu bace kost. Ponekad naravno ta kost mora biti malo veca da nebi dizali pogled na stol. Govore nam da rade nesto tek toliko da ne pitamo nista, a onda kada se netko sjeti pitati Cekaj malo, a sta je bilo s onim? i krene istrazivati te dode do informacija i onog trenutka kad se šefovi osjete ugroženim taj covjek pogine. Sjetite se Pukanica i Ivane Hodak, koliko stvari u tom slucaju ima nerazrjesenih i nejasnih , ali nitko nista ne pita, znaci postigli su ono sto su htjeli.
    Ima puno toga sto nam skrivaju vlasti. Mislite da nema nekog alternativnog goriva, koji nije ni struja ni benzin niti ista sto znamo od prije? Da tako nesto dospije u javnu upotrebu, jeftino i cisto gorivo, sto mislite da bi se desilo sa fosilnim gorivima? Ovdje sad moram malo stat, pogledao sam video od ovog Jacquea Fresca i cuo sta on misli o religiji, sve sta je reko o Bogu i kako je on to shvatio nije tocno ima puno razloga zasto to nije tocno ali predugo bi trajalo da sada idem objasnjavati sve, tako da ako netko zeli znati zasto tako mislim ili nesto drugo vezano uz Boga i Crkvu slobodno neka mi se javi na mail: openyoureyes69@gmail.com. Nego, da nastavim. Kako rijesiti ovaj problem? Iskreno da vam kazem, neznam. Ali zato znam kako mozemo poceti. Krenimo od poboljsanja naseg zivota i zivota nasih bliznjih, moramo saznati nove informacije cinjenice, dokaze, a tek onda mozemo zajedno osmislit rijesenje ovog problema. Za to je potrebno puno vremena i puno posla, ali mislim da ako je nekome stalo do drugih ljudi da to nije problem. Kratak osvrt na venus project, sada imamo grupu ljudi, koja vec godinama radi nesto sto je dobro za cijelo covjecanstvo i nitko ih u tome ne sprijecava, i covjek otvoreno govori o korumpiranosti ljudi na vlasti i to nikoga ne smeta, za ljude koji bi se zanimali za tako nesto to je upravo ono sto zele cuti. Cijeli projekt predstavlja jednu veliku prijetnju za danasnji nacin zivota. Razmislite malo o tome.

    Komentar autora/ice Dado | Veljača 25, 2010 | Odgovori

  6. ‘Jedno od najzanimljivijih istraživanja koja je proveo u zadnjih pet godina obavljeno je upravo na vodi, i to u jednom švicarskom laboratoriju, u prostoriji potpuno izoliranoj od vanjskih valova, bili oni elektromagnetski, zvučni, svjetlosni. Ovo se istraživanje provodilo nekoliko dana s više osoba i više puta: na stol se stavila čaša napunjenu vodom; vrata prostorije bila su zatvorena i u njoj je bila samo ta čaša. Kasnije su u prostoriju uvođene osobe na oko tri metra udaljenosti od čaše. Osoba je morala zatvoriti oči, brojati do 30 i onda opet otvoriti oči, koncentrirajući se samo na čašu. Svi su rezultati potpuno jednaki: voda je promjenom električnog polja reagirala i na pogled. Razmišljanje modificira električno polje koje utječe na ono što nas okružuje. Rubes je uvjeren da svojim mislima možemo utjecati i mijenjati ne samo biljke i vodu, već i same sebe i naš svijet.’

    ‘Zaključak koji su izveli bio je: nedostaci su nestali. Bernard kaže da je samo djelovao na razini svijesti putem slike polja. To znači, kaže, da se radom na razini svijesti može intervenirati na razini materije: mogu se popraviti nedostatci, ojačati biljke i slično. U stvari,dodaje, na razini svijesti nema granica, samo onih koje sami postavimo.’

    Iz najnovijeg Krešinog bloga: http://blog.vecernji.hr/misak/2010/03/11/neprestana-komunikacija-ljudi-i-biljaka/

    Ako se zakačimo za svaku negativmost koja nas okružuje, a takvih je jeko puno, raspršujemo našu eneregiju. Ako odlučimo preusmjeriti svoje misli u pozitivnu viziju i ne damo se smesti sranjima, možemo puno učiniti za bolji svijet. Kad se promjeni opća energija koju emitira većina ljudi, promjenit će se i svijet. Ja to ne mogu objesnit, ali ja to osjećam i to jako. A Krešini blogovi donose znanstvene (namjerno neću reć paraznanstvene) dokaze, da je to tako.

    Komentar autora/ice moon | Ožujak 14, 2010 | Odgovori

    • …mislim da nemoc je najjadnije stanje koje covjek mora nositi a znati da moc postoji tamo negdje i malo li poceprka zaradi prezrive osmjehe ili banalno-debilno tapsanje po ramenima i uput kod lijecnika sa opaskom da se moramo odmoriti…ako dublje poceprkamo osjetimo tiho lavlje predenje i nece da nas plasi nego da si na terenu koji ti je stran i nije opce-ljudski…zivio sam i radio u jednoj drzavi koja vrijedi kao pravilo reda i postovanja licnosti i marljivosti ali, naisao sam da i tamo ne upravlja nitko vidljiv , ni policija niti vojska a posebice ne vidljivi politicari…kad sam zaradio povrede na poslu i poceo pravdu tjerati osjetio sam dokle seze pravda a odakle pocinje nesto od cega se stavi glava u pijesak, ma koliko da si jak…
      Ima jedna knjiga -Komitet 300,pise u njoj puno ali nikad se ne moze napisati vise osim ono sto je dobilo zeleno svijetlo…
      Sad sam po brdima crnogorskim i ponekad odem vani , samo terapeutski jer ni sa djetetom nemam kontakt…
      Moguce je sve osim dozvoljeno jer, dozvoljeno nikome vise nije potrebno…

      – ovo napisa Mokasin sjedeci na kamenu koji je rijetkost po Prerijama mojim…onim koje zamisljam …

      Komentar autora/ice mokasin | Lipanj 12, 2010 | Odgovori

      • Mokasin, tek sam sad vidjela tvoj komentar..
        Iz tvojih riječi osjećam da si puno trpio.. Nadam se da si bolje..

        Šaljem ti puno pozdrava!

        Komentar autora/ice moon | Studeni 27, 2011

  7. Upravo ta nemoć koju je više vas spomenulo je ono s čime se borim već godinama. Osjećaj da te nitko ne razumije, da nitko ne vidi ono što ti vidiš, da te nitko ne čuje… Čini mi se kao da gledam jednu veliku ludnicu u kojoj svatko živi u nekoj svojoj priči gdje nikoga nije istinski briga za drugoga, gdje se nitko ne trudi pronaći izlaz već se zadovoljavaju sa stanjem kakvo jest uz iritantne i glupe odgovore tipa “A što ja tu mogu učiniti?”. Duboko u meni jačaju nemir i nezadovoljstvo samim sobom, drugim ljudima i sustavom. Taj nemir kojeg ne mogu objasniti, a koji je konstantno tu, na javi i u snu. Katkad poželim iskočiti iz vlastite kože zbog besmisla koji vidim svuda oko sebe! Kad god sam pokušao s nekime razgovarati o temama za koje smatram da su vodilje ka istini i suštini onoga što mi kao ljudi i živa bića jesmo, jedino što sam dobio jest nerazumijevanje kao da govorimo različitim jezicima. Malo je ljudi koji su spremni prihvatiti promjene i zaista se probuditi iz ovog transa kojeg nazivamo životom. Većina ljudi se boji otvoriti oči i krenuti na put u nepoznato. Uzaludan je svaki pokušaj razgovaranja s ljudima koji nisu spremni prihvatiti nešto što bi srušilo čitavu njihovu koncepciju stvarnosti, življenja i vjerovanja. Ne volim praviti planove za budućnost, niti patim od materijalnih stvari zbog čega se svi oko mene čude. Prepuštam se životu da me vodi. Sretan sam kad provodim vrijeme u prirodi, u miru i tišini, jer se tada osjećam živim u pravom smislu riječi, dok me grad, gužve i kafići guše. Imam dar da osjetim što je drugima bez da mi išta kažu i uvijek znam što im trebam reći kako bih im pomogao, a tu je i taj neobjašnjiv osjećaj povezanosti sa svim živim stvorenjima i prirodom samom na jednom duhovno – misaonom nivou kojeg ne mogu objasniti. Oduvijek imam osjećaj da moj život ima nekakvu svrhu, nekakav zadatak koji trebam ispuniti prije nego li napustim ovaj planet Zemlju, samo ne znam koji.

    Komentar autora/ice Auran | Lipanj 28, 2010 | Odgovori

  8. Ljudi moji sada je pravo vrijeme za revoluciju i za traženja svojih prava,cijeli svijet je shvatio da jedan posto upravlja svima nama i ja mislim da bi svi ustali da nešto naprave
    samo im treba da netko prvi krene i a se svi povežemo i bojkotiramo slobodno tržište i naše poslodavce tajkune koji kradu svaku našu slobodu i pravo na normalan život.Jer tek kad ne budemo morali brinuti kako ćemo preživjet sljedeći dan i kad budemo imali svoje slobodno vrijeme,Tek ćemo onda nešto napravit nešto na globalnoj razini i pomoći drugima,ZATO,DRAGI MOJI GRAĐANI ODJEBITE TE POSLOVE KOJI OD VAS ČINE SOCIJALNE SLUČAJEVE I RECITE NE ISKORIŠTAVANJU I TRAŽITE SVOJA PRAVA.UZMITE ZA PRIMJER FRANCUZE KOJIMA JE PUNO BOLJI ŽIVOT PA SE IPAK BUNE,MORAMO SE SVI POVEST ZA NJIMA I PODUPRIJET IH I ZAUSTAVIT TO ZLO KOJE PROVODE TI ZLI LJUDI,JER AKO MI STANEMO STAJU I ONI,ISTO KAO I AUTO BEZ GORIVA.SHVATITE DA NEĆETE UMRIJET BEZ NJIHOVIH 3000 KUNA PLAĆE KOJE VAM DAJU I KOJE NAM NISU DOVOLJNE NITI ZA DOSTOJAN KROV NAD GLAVOM….Ja ne znam dal ja to sve gledam prejednostavno al znam da je sve STANJE SVIJESTI,ZNAČI SVE ŠTO VJERUJEMO I ŽELIMO TO I MOŽEMO,ZATO VJERUJMO DA MOŽEMO I DA SMO MI TI KOJI NEŠTO MORAMO NAPRVITI PA ĆEMO TO I NAPRAVITI,,,,I ZNAM DA JE TO JEDINI NAČIN DA PROMJENIMO TA SVA SRANJA KOJA SU NAM NAMETNUTA I ZATO MOJ DRAGI NARODE VILE U RUKE KAO U DOBA MATIJE GUPCA I NA ULICE,ALI SVI BAŠ SVI OD POLICAJACA,VOJNIKA,DRŽAVNIH SLUŽBENIKA,TODORIĆEVE SIROTINJE A NE SAMO RADNICI,PA DA NAS NAŠI POLICAJCI I VOJSKA TJERAJU A DJECA IM DOMA GLADNA ILI JEDU OTROVE PUNE UMJETNIH SLADILA,ADITIVA,MESA STARA 10 GODINA.
    TO SA POLICIJOM MI NIKAD NIJE BILO JASNO BRANE TA GOVNA KORUMPIRANA A U ISTOM SU SRANJU KAO I MI ZATO MOLIM I NJIH DA STANU NA STRANU SVOJIH OBITELJI.TOLIKO OD MENE…

    Komentar autora/ice Indigoorange | Studeni 3, 2010 | Odgovori

  9. Moon, sad sam pronašla tvoju priču… pa evo samo da ti ostavim kratak komentar…..
    slažem se… sa svime. Jer to je nešto što ja znam. Ljudi su danas: površni, zaokupljeni novcem i pesimistični. Uvjeravam se u to svaki dan…. Možda su ovo prevelike stvari koje se događaju da bi se promijenile od danas do sutra. Ja sam za to da idemo mijenjati pogled na život ljudi sa kojima smo okruženi. Da prvo promijenimo ovaj pesimizam. Jer mislim da optimist može napraviti puno više od pesimista. Ajmo pokušat slušat probleme ljudi iz naše okoline i otvoriti im oči našim pozitivnim stavom. Mislim da je to početak…. Da pokušamo u nervozne ljude staviti mir i optimizam…. U agresivne pogotovo… nezadovoljnima otvoriti oči… jer takve emocije kod velike većine ljudi su neutemeljene, odnosno u ljudima su zbog krivog pogleda na život….Ako me razumijete što pokušavam reći… 🙂

    Komentar autora/ice Cresa | Studeni 26, 2011 | Odgovori

  10. Tek sam sad vidjela dodatne komentare na post..

    Da, Cresa, točno to sam mislila s postom, da treba početi ljudima oko sebe posredovati informacije. Prave informacije. Naša revolucija je u energiji. Mjenjajmo svoju energiju u pozitivnu i energiju ljudi oko nas u pozitivnu, a ostalo će se dogoditi samo od sebe..

    Komentar autora/ice moon | Studeni 27, 2011 | Odgovori

  11. Moon,
    čitam te i sve što misliš, tako je. i sada dok ti ovo pišem, vidim te kako stojiš u sobi punoj svjetla i okrečeš se oko sebe,,kosa ti je na licu, zapravo na čelu..koncentriram se, izoštravam sliku..vidim tvoje misli. Uvijek su jasne i određene. I to je dobro. Budna si. A to znači da si u potpunosti SVJESNA. Ti znaš zbog čega si ovdje.
    I ne brini, imat ćeš sasvim dovoljno vremena da ostavariš svoj puni potencijal.

    Komentar autora/ice Čuvar | Veljača 2, 2012 | Odgovori

    • Hvala Čuvar, vjerujem da svi zajedno možemo ostvariti bolji svijet i svaka nova osoba koja se pojavi na ovim stranicama, produbljuje taj osjećaj 🙂

      Komentar autora/ice moon | Veljača 2, 2012 | Odgovori

  12. Danas je dan svima oko mene prilično konfuzan. Ljudi su uznemireni. A ja sam dobro.
    Da bi mogao spoznati sebe moraš znati živjeti u sebi.
    Razmišljam, puštam sjećanjima da plove..
    Zvijezde su moje prijateljice, jer i one poput nas eonima same trepere u mraku i drugima pokazuju put.
    U mraku, u tami, ništa nije izgubljeno.

    Komentar autora/ice Čuvar | Veljača 7, 2012 | Odgovori

  13. Samo se jasnije vidimo.
    Materija nas zbija na drugačiji način, jer i prolazi kroz nas na drugačiji način. Mi joj dopuštamo. Prepuštamo se zdravoj tišini. Nema jačeg čuvstva od tišine.

    Komentar autora/ice Čuvar | Veljača 7, 2012 | Odgovori

  14. Znati biti sam.

    Komentar autora/ice Čuvar | Veljača 7, 2012 | Odgovori

  15. Čuvar jeli vidiš što o meni???

    Komentar autora/ice mateo1201 | Lipanj 9, 2012 | Odgovori


Odgovori

