Indigo, Moj indigo-kristalni svijet

Tranzicija indiga u kristal

Priča na drugačiji način

Sve mi je teže pratiti ovaj svijet. Trenuci samoće više mi nisu dovoljni. Ne pronalazim način da se dovoljno osamim.
Buka, gužva, zbrka napadaju me poput najžešćeg neprijatelja. Boje su preintenzivne, svjetlost presnažna. Teško se snalazim,
gubim u komunikaciji. Nesvjesno odbijam ovu stvarnost, a svjesno se gubim u njoj. Previše promjena došlo je prenaglo.
Otkrivam svijet u svojoj plavičastoj fazi. Sjene bez ljudi, nefizički dodiri, mirisni trenuci kada nikog nema. To je sada moj život.
Putujem kroz snove samo kako bi se vratila ovdje. Na posao. Još malo pa ću se u potpunosti prepustiti radu. Samo da upijem
još znanja koje putem dobivam.
Pretjeranu osjetljivost više ne gledam kao manu…preko nje se vraćam kući…ona je moj most. Titraji koje osjećam, oči koje me
gledaju…mozaik koji se slaže u spektru boja kojih se više ne bojim. Strah zamjenjen mirom. Više no ikada uživam u svojim trenucima.
I kroz zatvorene oči više ne vidim mrak. Kristalna svjetlucanja osvjetljavaju mi put. Uživam u bojama koje do sada nisam vidjela.
I osjećam da nisam sama, povezujem se s dušama. Nevidljiva spona koja nas veže jača je od bilo kakvog zla.
‘Ne brinite se, mi smo ovdje’ – progovara glas kroz mene. Ta spoznaja toliko smiruje.
Suze…smijeh – sreća je koja nam je darovana.
Osjetit ćete nas, samo osluhnite.

Mindfreaky

Rujan 14, 2010 - Posted by | Citatelji, indigo priče

2 komentara »

  1. Najlakše se je osamiti ili odvojiti od svijeta kroz meditaciju i ne samo odvojiti, već pronaći ono nešto što tražimo, jer kroz meditaciju nam se javljaju razne slike i ideje, ako mi to želimo, a ako ne, možemo i meditirati skroz ispražnjeni od misli.

    Komentar autora/ice Tišina | Rujan 22, 2010 | Odgovori

  2. 02:25

    Komentar autora/ice Čuvar | Srpanj 13, 2013 | Odgovori


Odgovori

